10:34|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 23:00
کد خبر: 11350
امام جمعه میاندوآب در گفت‌وگو با باریش:

حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن اقتدار ایران را به رخ جهانیان میکشد

مردم و مسئولین باید با هوشیاری و بدون حاشیه در کنار یکدیگر در این همایش بزرگ و نمایش عظیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران که وارد دهه پنجم شده است با تمام قدرت و قوا  وارد شرکت کنند.
حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22بهمن اقتدار ایران را به رخ جهانیان میکشد

 حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی باریش، در خصوص اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: به جهت فشارهای اقتصادی  که از سوی دشمنان خارجی و عدم مدیریت جهادی در داخل کشور پیش آمده است، نگرانی‌هایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده و دشمنان هم قصد این را دارند که از این شکافت به وجود آمده بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.
وی افزود: به همین دلیل وظیفه تمامی اقشار مختلف جامعه و گروه‌های سیاسی که علاقمند به نظام اسلامی، ولایت و حفظ حریم نظام هستند باید با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان را از اهداف شوم خود مأیوس کنند. 
اما جمعه میاندوآب تصریح کرد: دشمنان عهد و پیمان بسته بودند که نگذارد ایران چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن بگیرد اما هم اکنون پیروزی انقلاب اسلامی چهل ساله شده و از این رو امسال اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از ضرورت ویژه ای برخوردار است لذا مردم و مسئولین باید با هوشیاری و بدون حاشیه در کنار یکدیگر در این همایش بزرگ و نمایش عظیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران که وارد دهه پنجم شده است با تمام قدرت و قوا  وارد شرکت کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید