11:05|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 14:27
کد خبر: 11348
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش:

پایان پیش فروش بلیت ارومیه به مشهد

پیش فروش بلیت از راه خریداینترنتی و مراجعه به آژانس به اتمام رسیده است و افرادی که تاکنون نسبت به تهیه بلیت اقدام نکرده‌اند در صورت اعلام ظرفیت بیشتر می‌توانند بلیت قطار خریداری کنند.
پایان پیش فروش بلیت ارومیه به مشهد

شاپور ارسلانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص حرکت قطار ارومیه به مشهد اظهار کرد: در حال حاضر امکان برقراری قطار مستقیم ارومیه_مشهد وجود ندارد و قطار در تهران  توقف 2 ساعته داشته و بعد از تعویض قطار، ادامه سفر به مشهد انجام می‌شود.

وی افزود: سازمان راه آهن به دنبال درخواست از معاونت مسافری راه آهن است تا بتوان ناوگان راه آهن را ارتقاء بخشیده و حرکت قطار از ارومیه به صورت مستقیم به مشهد آغاز شود.

ارسلانی با اشاره به تهیه بلیت قطار ارومیه به مشهد عنوان کرد: در حال حاضر پیش فروش بلیت به صورت اینترنتی و مراجعه به آژانس به اتمام رسیده است. افرادی که نسبت به تهیه بلیت اقدام نکرده‌اند در صورت اعلام ظرفیت بیشتر می‌توانند اقدام به تهیه بلیت کنند.
وی در پایان افزود: حمل بار همراه مسافر در حد مجاز آزاد است اما در صورت درخواست حمل بار حجیم بررسی‌ها برای جابجایی بار انجام می‌شود. اما در شرایط کنونی واگن حمل خودرو وجود ندارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید