11:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 12:47
کد خبر: 11344
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

نبود زیرساخت‌های مناسب دوچرخه‌های هوشمند را از دور خارج کرد

فرهنگ سازی در زمینه استفاده از دوچرخه‌های هوشمند در شهر ارومیه فراهم و با استقبال مردم نیز روبه‌رو شد اما نبود مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و ایمنی کافی شرایط را برای ادامه و افزایش اجرای این طرح در سطح شهرمحدود کرد.
توقف فعالیت دوچرخه‌های هوشمند

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص طرح ایجاد دوچرخه‌های هوشمند در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: عدم موفقیت در ادامه طرح سامانه دوچرخه‌های هوشمند در ارومیه به دلیل نبود بستر مناسب و آماده‌سازی‌ زیر ساخت‌های لازم در سطح شهر ارومیه است.
وی افزود: استقبال شهروندان و فرهنگ سازی در این زمینه فراهم شده و مردم نیز مشتاق استفاده از دوچرخه‌های هوشمند هستند اما نبود مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و ایمنی کافی شرایط را برای ادامه و افزایش اجرای این طرح در سطح شهر محدود کرد.
 پناهی با اشاره به اینکه شورای شهر مشتاق اجرای این طرح است، عنوان کرد: در برخی از ایستگاه‌هایی که در سطح شهر احداث شده شهروندان به صورت تفریحی از دوچرخه‌های هوشمند استفاده می‌کنند اما به جهت نبود بستر و آمادگی مسیرهای مورد نظر فعالیت این ایستگاه‌ها قابل توجه نیست.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: امیدواریم در میان طرح‌های آتی شورای شهر و شهرداری ارومیه، اگر بتوانیم خیابان امام را به پیاده راه تبدیل کنیم و مسیر تردد خودروها را در این مکان محدود کنیم امکان و بستر مناسب جهت استفاده از دوچرخه‌های هوشمند نیز فراهم می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید