09:30|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 10:46
کد خبر: 11339
امام جمعه پیرانشهر در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

وجود ولایت‌فقیه پایه مستحکم نظام اسلامی

نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه بسیار مستحکمی بنا شده و در رأس این حکومت ولایت فقیه وجود دارد که باعث شده وحدت در میان مذاهب مختلف در ایران اسلامی زبان زد خاص و عام باشد.
وجود ولایت‌فقیه پایه مستحکم نظام اسلامی

«ملامصطفی محمودی» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی باریش، اظهار کرد: انقلاب بزرگ اسلامی تحویل عظیمی را در جهان و در داخل کشور به وجود آورده و پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف حاصل شده است.
وی افزود: اگر بخواهیم تحولات و پیشرفت‌های ایران اسلامی را در چند دهه اخیر و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مقایسه کنیم، بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران، به برکت وجود انقلاب اسلامی تحولات اساسی و ویژه‌ای  در بخش‌های گوناگون اعم از زمینه‌های علمی و آموزشی به وجود آمده و در توسعه اقتصاد کشاورزی نیز تحولات خوبی صورت گرفته و باعث فعالیت جوانان و ایجاد اشتغال شده است.
محمودی تصریح کرد: هزاران طرح در بخش مخابرات در سراسر کشور و حتی در شهرستان پیرانشهر نیز تأسیس شده و در زمینه‌های عمرانی نیز تحولات اساسی صورت گرفته است. 
وی اضافه کرد: در بحث مسائل سیاسی نیز از نظر نظامی و دفاعی ایران، اولین کشور در خاورمیانه به شمار می‌رود و رسیدن به استقلال نیز وسیله‌ای برای آسایش و امنیت مردم شده است.
امام جمعه پیرانشهر افزود: عزت و سربلندی مردم در این است که در حال حاضر ایران اسلامی کشوری مستقل است و مثل همیشه در برابر قدرت آمریکایی‌ها خواهد ایستاد. 
وی ادامه داد: به دلیل پیشرفتی که بعد از انقلاب اسلامی حاصل شده مردم برای ساخت آینده بهتر امیدوار شده‌اند چرا که نظام اسلامی بر پایه بسیار مستحکمی بنا شده و در رأس این حکومت ولایت فقیه وجود دارد که باعث شده وحدت در میان مذاهب مختلف در ایران اسلامی زبان زد خاص و عام باشد و همچنین امنیتی که در کشور و در میان این همه بحران‌های گوناگون و در میان همسایگان ایران وجود دارد در جای دیگر یافت نمی‌شود. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید