17:16|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1397 - 10:08
کد خبر: 11338
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

نبود مخازن علت قطعی آب شهرک گلشهر در روزهای تعطیل

علت اصلی اینکه مساکن گلشهر در روزهای تعطیل با قطعی آب روبه رو می‌شوند، نبود مخازن آب است. هرکدام از شهروندان گلشهر با این مشکل مواجه هستند می‌توانند آدرس خود را اعلام کنند تا نیروهای کارشناسی در محل حاضر و مشکل را ریشه یابی کنند.
نبود مخازن علت قطعی آب شهرک گلشهر

رسول اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در پاسخ به صدای شهروندان شهرک گلشهر که از مشکل قطعی آب در روزهای تعطیل رنج می‌برند، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب در منطقه گلشهر فشار آب متعارف را تعریف می‌کند اما علت اصلی اینکه این مساکن در روزهای تعطیل با قطعی آب روبه رو می‌شوند، نبود مخازن آب بوده و باید صاحبان مسکن به فکر حل نبود مخازن آبی خود باشند.

وی بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب در سطح شهر به ساختمان هایی که 2 الی 3 طبقه هستند فشار متعارف را تعریف کرده اما ساختمان‌هایی که بیشتر از 5 طبقه هستند در گذشته فشار آب در این مساکن غیر متعارف بوده و سبب ترکیدگی مخازن ولوله‌های آب می‌شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی ادامه داد: فشاری که اکنون در تعهد ماست به شکل متعارف تعریف می‌شود ولی ساختمان‌های بالای 5 طبقه، بدلیل غیر متعارف بودن فشارها، مخازن را از مدار خارج کرده‌اند وباید از پمپاژ داخلی استفاده کنند.

اکبری افزود: اگر شهروندانی هستند که در گلشهر با این مشکل روبرو هستند، آدرس خود را اعلام کنند تا نیروهای کارشناسی در محل حاضر شوند و مشکل را ریشه یابی کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید