09:13|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1397 - 15:41
کد خبر: 11330
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22بهمن لرزه بر تن دشمنان می‌اندازد

با لطف خداوند و خون شهدا، انقلاب چهل ساله شد و حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن لرزه بر تن دشمنان می‌اندازد.
حضور میلیونی مردم در راهپیمایی

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نمونه بارز یک زن نمونه در جهان اسلام است.از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که از حضرت امیرالمومنین سوال کردند: یا علی فاطمه چگونه همسری است.حضرت فرمودند: فاطمه بهترین همراه و یاور من در جهت اطاعت از خداوند است.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در طول 10 سال زندگی مشترک با امام علی علیه السلام بهترین یار و همراه همسر، و نمونه شاخص در همسرداری ، فرزند داری وفاداری و الگوی و سرمشق زندگی بانوان جهان اسلامی است.
حجت الاسلام قریشی در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینک جمهوری اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته است ، در سال 57 وقوع انقلاب اسلامی حادثه عجیبی از نگاه دشمنان اسلام است.
وی افزود: به لطف خداوند و به برکت خون شهدا هم اینک چهل سال از ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر سلطه دشمنان می‌گذرد دشمنان همچنان از مقاومت مردم در برابر ظلم و زوری گویان وحشت دارند.
قریشی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران با سلطه خود تفکرات غلط غربی ها را به چالش کشیده است و به سمت اسلام و دین رفته و تمامی مرزه ها را تصرف خواهد کرد تا جایی که پرچم توحید در کل کره خاکی به اهتزاز در خواهد آمد.
وی گفت: در حال حاضر ملت ایران به خود میبالند که در مملکتی زندگی می‌کنند که توانسته در برابر نفوذ و هجوم دشمنان استقامت کند و به پیروزی برسد ما باید قدر این نظام اسلامی را بدانیم.
قریشی تشریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران سعی دارند با تحمیل تحریم و فشارهای اقتصادی فضای کشور را آشفته کنند اما بدانند ملت ایران اسلامی علارغم وجود تمامی مشکلات در برابر زورگویان ایستاده و پای آرمان‌های انقلابی خواهد ماند.
امام جمعه ارومیه افزود: ایران اسلامی هم اکنون به درجه استقلال و آزادی رسیده است و از لحاظ سیاسی مستقل تر از سایر کشورها است.
وی گفت: جوانان ایرانی با وجود مشکلات اقتصادی فراوان در کشور ، در عرصه های مختلف علمی و در زمینه های مختلف قدم های عمیقی برداشته اند و این کاملا در نگاه دیگر کشورها مشهود است مشکلات بسیار، اما مسیر درست و روشن است.
حجت‌الاسلام قریشی در ادامه اضافه کرد: مسئولان در زمینه های مختلف باید شبانه روز تلاش کنند و به فکر حل مشکلات مردم باشند چرا که راه طولانی و مسیر روشنی را در پیش داریم.
وی در ادامه به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم ایران بار دیگر به مانند سال‌های قبل با حضور پر شکوه خود در راهپیمایی 22بهمن حضور خواهند داشت و لرزه بر تن دشمنان خواهند انداخت.
امام جمعه ارومیه افزود: حضور در راهپیمایی 22بهمن برای دفاع از میهن اسلامی، وظیفه همگانی ملت ایران  است و مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی با شکوه 22بهمن دشمنان را سرکوب کرده و به جهانیان نشان خواهند داد که همیشه و هر لحظه در سر صحنه مقاومت و ایستادگی حاضر هستند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید