02:22|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1397 - 13:17
کد خبر: 11327
امام جمعه پیرانشهر در گفت‌و‌گو با باریش:

مسئولان به وعده خود در تعریض جاده پیرانشهر_نقده عمل کنند

جاده فعلی پیرانشهر به نقده پاسخگوی ظرفیت ترددهای ترانزیتی نیست و ضرورت دارد مسئولان در عمل به وعده‌های خود در تعریض این جاده اهتمام جدی داشته باشند.
مسئولان به وعده خود در تعریض جاده پیرانشهر_نقده عمل کنند

مصطفی محمودی، امام جمعه پیرانشهر در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، در تشریح وضعیت جاده‌های مواصلاتی این شهرستان اظهار کرد: جاده فعلی پیرانشهر به نقده پاسخگوی ظرفیت تردد وسایل نقلیه ترانزیتی نیست.
وی با اشاره به وضعیت مرزی شهرستان پیرانشهر و وجود بازارچه مرزی تمرچین، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این شهر از جمله مبادی رسمی در مبادلات تجاری خارجی محسوب می‌شود لازم است مسئولان در تسریع اصلاح و به‌سازی جاده‌های مواصلاتی آن اهتمام داشته باشند.
امام جمعه پیرانشهر با اشاره به وعده مسئولان در تعریض و دوبانده کردن جاده پیرانشهر به نقده، تصریح کرد: علیرغم اینکه قراربود وعده مسئولان در این خصوص امسال به تحقق برسد اما تا کنون اقدام قابل توجهی در این زمینه صورت نگرفته است.
محمودی با بیان اینکه وضعیت جاده‌های روستایی پیرانشهر به مراتب بهتر از جاده‌های بین‌شهری است، اضافه کرد: جاده پیرانشهر به نقده به خاطر تردد وسایل نقلیه ترانزیتی همیشه شاهد حوادث ترافیکی دلخراش است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید