00:54|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1397 - 12:59
کد خبر: 11325
مدیرعامل مجموعه فروشگاه‌های ژابیز در گفت و گو با باریش خبر داد:

اشتغال 98 نفر نیروی انسانی در فروشگاه ژابیز ارومیه به صورت مستقیم

در فروشگاه ژابیز ارومیه 98 نفر نیروی انسانی مستقیم فعالیت می کند که این تعداد به 150 نفر هم قابل افزایش است.
اشتغال 98 نفر نیروی انسانی در فروشگاه ژابیز ارومیه به صورت مستقیم

حسین کمالپور در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص مجموعه فروشگاه‌های ژابیز و فعالیت‌های آن در ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر تعداد افرادیکه به طور مستقیم در   مجموعه فعالیت می کنند 98 نفر است که این تعداد قابل افزایش به 150 نفر است وهمچنین تعداد افرادیکه به طور غیر مستقیم با این مجموعه در ارتباط هستند 300 الی 400 نفر است که شامل نیروهای حمل ونقل و مراکز تولید می شوند.

وی ادامه داد: 95 درصد نیروی انسانی که در این فروشگاه به طور مستقیم و غیر مستقیم فعالیت دارند افراد بومی ارومیه و شهرهای اطراف آن و فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهد.

مدیرعامل مجموعه فروشگاه‌های ژابیز در خصوص عملکرد کادر فروشگاه بیان کرد: طبق برنامه تدوینشده فروشگاه افرادیکه برای فعالیت در این فروشگاه گزینش می شوند بدلیل یکپارچه بودن ژابیز در ابتدای گزینش، 15 روز آموزش‌های لازم عمومی و تخصصی را فراگرفته، پس از طی 15 روزدوره آموزشی وارد فضای کاری می شوند.

هزینه های مجموعه از سوی هیئت مدیره فروشگاه تامین می شود

کمالپور تصریح کرد: وضعیت فعلی اقتصادی که دامن گیر تمام بافت‌های موجود در جامعه است بر روند کاری ژابیز هم تاثیرات فراوانی داشته به طوری که در اردیبهشت ماه با رکود کامل بازار ضرر و زیان زیادی متوجه مجموعه شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات صورت گرفته مجموعه ژابیز وارد رکود نشد و تمام هزینه‌ها و حق‌الزحمه های کارکنان از سوی هیئت مدیره فروشگاه تامین شد.

این فعال اقتصادی گفت: با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته علاقمند به پابرجا نگه داشتن این مجموعه بودیم که خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته مجموعه در آبان و آذرماه سال جاری وضعیت بهتری به خود گرفت.

کمالپور تشریح کرد: ارگان های متولی صنعت و اقتصاد در سطح استان همکاری خوبی با ژابیز دارند و در جریان ایجاد این طرح در ارومیه ، موافقت خود را اعلام کردند واکنون همکاری خوبی با ارگان های متولی صنعت و اقتصاد  از نظر کاری داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید