12:17|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1397 - 11:16
کد خبر: 11310
لیگ برتر والیبال؛

جدال فانوس به دستان برای فرار از سقوط!

تیم والیبال شهرداری ارومیه که امیدهایش برای حضور در جمع هشت تیم برتر و پلی آف لیگ برتر والیبال رنگ باخته در هفته بیست و دوم در دیداری سخت با رقیب مستقیم خود تیم عقاب نهاجا تهران بازی می‌کند.
جدال فانوس به دستان برای فرار از سقوط!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ تیم والیبال شهرداری ارومیه که امیدهایش برای حضور در جمع هشت تیم برتر و پلی آف لیگ برتر والیبال رنگ باخته در هفته بیست و دوم در دیداری سخت با رقیب مستقیم خود تیم عقاب نهاجا تهران بازی می‌کند. این دو تیم در جدول سیزده تیمی رقابت‌های لیگ برتر والیبال به ترتیب صاحب رتبه‌های یازدهم و دوازدهم بوده و به نوعی جزو فانوس بدست‌های لیگ می‌باشند و جدال مستقیمی برای فرار سقوط به دسته پایین تر دارند.

رسول بنایی کیا که سومین سرمربی فصل شهرداری ارومیه به شمار می‌رود، به دنبال آن است تا تیمش با ارائه بازی‌های قابل قبول، رضایت قلبی عشاق والیبال را بدست آورد. در دیدار رفت این دو تیم شهرداری ارومیه توانست در سالن 3 هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یابد.

شهرداری ارومیه از بیست مسابقه قبلی خود به 5 پیروزی و عقاب نیز به 3 پیروزی دست یافته است. این مسابقه از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در تهران برگزارمی‌شود.

قضاوت این دیدار برعهده محمد ابراهیم زاده به عنوان داور اول و قادر صادقی به عنوان داور دوم است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید