03:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1397 - 11:23
کد خبر: 11277
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی مطرح کرد:

نوبت‌دهی حضوری تنها برای بیماران اورژانسی امکان دارد

سیستم نوبت‌دهی حضوری برای مراجعین اورژانسی و سالخورده کم‌سواد در نظر گرفته شده است و بیشتر برای پزشکان عمومی ویزیت حضوری ارائه می‌شود.
نوبت‌دهی حضوری تنها برای بیماران اورژانسی امکان دارد

صادق اسمعیل زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: نوبت‌دهی تلفنی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان بیشتر از ده سال است که انجام می‌شود.
 وی افزود: در برخی رشته‌ها چندین پزشک متخصص در بیمارستان وجود دارد اما با این حال مراجعین برخی متخصصین بیشتر از حد مجازی است که یک پزشک می‌تواند در روز ویزیت کند و بنابراین حد مجاز معاینه پزشک زودتر از سایر پزشکان تمام می‌شود.
اسمعیل زاده همچنین یادآور شد: 10 درصد از تعداد ویزیت‌های هر پزشک اختصاص به مراجعین اورژانسی و بیمارانی دارد که به دلیل کم‌سوادی و یا دسترسی نداشتن به تلفن حضوری مراجعه می‌کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان نوبت‌دهی حضوری در بیمارستان‌های تامین اجتماعی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تعداد ویزیت روزانه هر پزشک با توجه به تخصص و رشته متفاوت است.
وی با بیان اینکه هر پزشک نسبت به تخصص خود زمان خاصی برای بررسی آزمایشات و سابقه بیمار نیاز دارد، خاطرنشان کرد: حد نرمال تعریف شده سازمان برای هر پزشک ویزیت روزانه 12 نفر است.
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: سیستم نوبت‌دهی حضوری برای مراجعین سالخورده کم‌سواد در نظر گرفته شده است و بیشتر برای پزشکان عمومی ویزیت حضوری ارائه می‌شود در غیر این صورت تمامی نوبت‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی فقط به صورت تلفنی ارائه می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید