00:30|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 - 12:27
کد خبر: 11269
امیر سحابی در گفت‌و‌گو با باریش عنوان کرد:

افرادی که در شهر زباله رها کنند جریمه می‌شوند

ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در سطح شهر به هر مقدار که باشد جرم است و متخلفین مشمول پرداخت جریمه می‌شوند.
افرادی که در شهر زباله رها کنند جریمه می‌شوند

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش با تاکید بر این مطلب که ریختن زباله در سطح شهر جرم محسوب می‌شود، اظهار کرد: قانون برای تمام افراد یکسان بوده و با افرادی که در سطح شهر زباله رها کنند برخورد قانونی می‌شود و بدون شک این افراد مشمول پرداخت جریمه خواهند شد.
این مسئول بر لزوم فرهنگ‌سازی در بین مردم برای نگهداری از منابع شهری خاطرنشان کرد: ریختن نخاله به هر مقدار که در هر جایی که باشد غیرمجاز است و جرم به شمار می‌رود.
سحابی یادآور شد: در سطح شهر تنها دو جایگاه مجاز برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی درنظر گرفته شده است و در غیر این صورت شهروندان در صورت مشاهده تخلیه نخاله در اماکن غیرمجاز می‌توانند آن را به سامانه 137 شهرداری گزارش دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه همچنین به ادامه اجرای طرح رفع سد معبر در شهر ارومیه اشاره کرد و افزود: رفع سد معبر طرحی موقتی نیست و به صورت دائم اجرا می‌شود و تا کنون خیابان‌های عطایی، امام و خیابان آرامگاه ارومیه رفع سدمعبر شده‌اند.
وی بر ضرورت برخورد منطقی شهروندان با مشکلات شهری اشاره و اضافه کرد: طرح سدمعبر در مرحله اول اجرای خود مربوط به ساماندهی بافت مرکزی شهر ارومیه است و به تدریج خیابان های دیگر نیز رفع سدمعبر میشوند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: سدمعبر بزرگترین معضل شهری است برای رفع این معضل بازارچه های روز سایر و گردشی برای ساماندهی دستفروشان در نظر گرفته شده است تا افراد بتوانند در این محل ها به کسب و کار خود بپردازند چون شهرداری نمی‌خواهد  کسی را از کسب روزی حلال منع کند ولی معتقدیم که باید قوانین لازم رعایت شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید