15:41|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 13 بهمن 1397 - 10:59
کد خبر: 11266
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

سند معتبری در خصوص قبرهای چندصدمیلیونی نیست

قطعات خصوصی و نیمه‌خصوصی موجود در باغ رضوان به‌تبع موقعیت منطقه‌ای که دارند رنج قیمتی بالاتری نسبت به قطعه عمومی دارند اما هیچ سند معتبری در خصوص قبرهای چندصدمیلیونی در دسترس نیست.
سند معتبری در خصوص قبرهای چندصدمیلیونی نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین امیرعباس عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: هزینه قبر برای افراد بی‌بضاعتی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند رایگان بوده و هیچ وجهی در برابر ارائه خدمات باغ رضوان به این خانواده‌ها دریافت نمی‌گردد.

وی ادامه داد: در همین راستا اگر خانواده بی‌بضاعتی باشد که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نباشد با ارائه استشهاد محلی بازهم قبر و خدمات رایگان به آن خانواده صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در خصوص هزینه قبر قطعات عمومی تصریح کرد: هزینه قبری که افراد از قطعات عمومی برای دفن میت خود درخواست می‌کنند 630 هزار تومان است که این هزینه برای تمامی انجام مرا سمات شرعی و دفن یک جا گرفته می‌شود.

وی در خصوص قبرهای چندمیلیونی گفت: قطعات خصوصی و نیمه‌خصوصی موجود در باغ رضوان به‌تبع موقعیت منطقه‌ای  که دارند رنج قیمتی بالاتری نسبت به قطعه عمومی دارند رنج قیمتی قطعات خصوصی و نیمه‌خصوصی از یک میلیون شروع‌شده و رفته‌رفته افزایش می‌یابد  اما هیچ سند معتبری در خصوص قبرهای چندصد میلیونی در دسترس نیست.

حجت‌الاسلام عابدینی در خصوص قطعه هنرمندان تصریح کرد: طرح انجام قطعه هنرمندان در صحن علنی شورای شهر ارومیه به تصویب رسیده و در دست معاونت شهرسازی شهرداری است به دلیل اینکه، این قطعه نیازمند معماری خاص است ازاین‌رو منتظر عملیاتی شدن این طرح در سال آینده هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید