14:43|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1397 - 15:10
کد خبر: 11264
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان لهستان از بستر سازی برای تجمع کشورهای ضد ایران در ورشو خجالت بکشند

ایران در جنگ جهانی دوم با آغوش گرم پذیرای پناهندگان لهستانی شدند از این رو امروز مسئولان لهستان خجالت بکشند که بستر ساز تجمع کشورهای ضد ایران در ورشو شده اند.
 مسئولان لهستان از بستر سازی برای تجمع کشورهای ضد ایران در ورشو  خجالت بکشند

به گزارشسرویس سیاسی باریش نیوز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: لهستان کشوری که در جتگ جهانی دوم از طریق روسیه به ایران پناهنده شده و ایران نیز در اوج مشکلاتش با آغوش باز پذیرای این پناهندگان شدند.

وی ادامه داد: به همین منظور مسئولان لهستان به دلیل اینکه بستری را برای تجمع کشورهای ضد ایران در ورشو فراهم کرده اند خجالت بکشند و بدانند که جواب خوبی را با بدی نمی دهند.

خطیب جمعه ارومیه در خصوص افتضاح جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: آقایان مسئولی که در جشنواره فیلم فجر شرکت کرده بودید و دعوتی هایتان در شان این جشنواره نبود باید از امام راحل و شهدا و خانواده های معززشان عذر خواهی کنید.

وی ادامه داد: مسئولان و دعوتشدگان حاضر در این جشنواره باید از درگاه خداوند منان طلب مغفرت کرده و به فکر جبران این افتضاح باشند.

حجت الاسلام قریشی گفت: امام خمینی با عظمت خود در جریان دولت موقت به صراحت اعلام کردند که اشتباهی صورت گرفته از این رو مسئولان جشنواره فجر باید جسارت عذرخواهی را داشته و انجام دهند.

آمریکا بیش از حد به اقتصاد کشور فشار می آورد

امام جمعه ارومیه افزود: آمریکا در صدد است با فشار اقتصادی بیش از حدی که به کشور وارد می کند اقتقاد کشور را بیش از حد متزلزل کند اما مردم هوشیارند و این حرکت را در نطفه خفه خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید