01:38|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1397 - 15:49
کد خبر: 11263
رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان‌غربی در گفت‌‌وگو با باریش خبر داد:

برگشت41 هزارو 248 فقره چک از ابتدای سال 97

در 10 ماهه نخست امسال 190 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی مشکل دار برای از سرگیری فعالیت های خود قرار داده شده است.
/ اعطای 190 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی مشکل دار

حبیب الله غالب در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش، در خصوص میزان تسهیلات پرداختی بانک ملی  در سال 96 اظهار کرد: بانک ملی در سال ۹۶ تعداد 52هزار و ۷۷۴ تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی را در سطح  استان وهمچنین از ابتدای سال جاری تاکنون 46 هزارو 442 مورد تسهیلات  را برای توسعه بخش های مختلف اقتصادی را پرداخت کرده است.

وی در خصوص وام های ازدواجی که از ابتدای سال تاکنون توسط بانک ملی پرداخت شده است، بیان کرد:  10هزار و 150 فقره وام ازدواج در ده ماهه ابتدایی امسال از سوی بانک ملی پرداخت شده است.

رئیس امور شعب بانک ملی آذربایجان‌غربی افزود: همچنین به تعداد 744 فقره به ارزش ریالی بیش از 1444 میلیارد ریال تسهیلات  قرض الحسنه و اشتغال به مددجویان و معرفی شدگان کمینه امداد امام خمینی(ره) پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین هزارو 348 فقره تسهیلات به ارزش ریالی 130 میلیارد ریال درخواست های مردمی،  در زمینه اشتغال فراگیر 49 فقره تسهیلات به ارزش ریالی 124 میلیارد ریال و  190 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی مشکل در برای از سرگیری فعالیت های خود در 10 ماهه نخست سال جاری قرار داده شده است .

غالب در خصوص چک های برگشتی تصریح کرد: طی 10 ماهه نخست سال جاری 41 هزارو 248 فقره چک به ارزش ریالی 6 هزارو 423 میلیارد ریال برگشت خورده است .

این مسئول بانکی در خصوص معوقات بانکی اذعان کرد: عمده مطالبات معوق مربوط به شهرستان ارومیه و 25 درصد را سایر شهرستان های استان را شامل می شود که مطالبات معوق تا پایان دی ماه امسال2هزارو200 میلیارد ریال می باشد.

وی گفت:  در بین شبکه بانکی موجود در استان بیشترین شعب متعلق به بانک ملی است  چرا که 89 شعبه فعال را دارد و همچنین شعب و باجه های بانک ملی در پایانه های مرزی پلدشت، بازرگان، رازی، سرو وتمرچین به صورت شبانهع روزی فعالیت می کنند.

رئیس امور شعب بانک ملی استان خاطر نشان کرد: تعداد کادری که در این بانک فعالیت و به امور مشترکین رسیدگی می کنند 850 نفر کادر رسمی و 120 نفر هم کادر شرکتی هستند.

حبیب الله غالب افزود: بانک ملی در راستای رسالت اقتصادی خود به عنوان بازوی توانمند اقتصاد دولت در کشور همیشه نگاهی جدا از یک بنگاه اقتصادی به جامعه و مردم داشته و سعی نموده در شرایط مختلف در کنار همه اقشار جامعه حضور داشته باشد تا بخشی از منافع خود را به دور از نگاه انتفاعی صرف امور فرهنگی و اجتماعی نماید.

وی ادامه داد:از جمله کارهای عام المنفعه بانک ملی استان  ساخت یک باب مدرسه در روستای آداغان و ساخت یک باب مدرسه  دیگر در روستای قورشیکاک ماکو، یک باب سالن ورزشی در مدرسه روستایبهلول آباد پلدشت و کمک بلاعوض 500 میلیون  ریالی به خرید دستگاه تراکم استخوان  موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی بوکان می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید