03:36|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1397 - 13:59
کد خبر: 11249
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اصحاب رسانه افکار عمومی را به سمت انقلاب سوق دهند

با توجه به اینکه امروز اصحاب رسانه نقش حساس و با ارزشی دارند از این رو باید افکار عمومی و غالبی را که در جامعه وجود دارد به سمت انقلاب سوق دهند.
 اصحاب رسانه افکار عمومی را به سمت انقلاب سوق دهند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری تشریح برنامه های کمیته نیروهای مسلح و بسیج در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن فرماندهی سپاه شهدای استان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز اصحاب رسانه نقش حساس و با ارزشی دارند از این رو باید افکار عمومی و غالبی را که در جامعه وجود دارد به سمت انقلاب سوق دهند چرا که ایادی استکبار و دشمنان نظام با هزینه کردهای هنگفت سعی دارند این انقلاب را با خاک یکسان کنند اما اصحاب رسانه با هوشیاری خود و اطلاع رسانی درست مانع از حاکمیت تفکرات غرب و ایادی استکبا ردر جامعه می شوند.

وی بیان کرد: امسال برگزاری چهلمین سالگر انقلاب اسلامی با دیگر سال ها متفاوت است چرا که استکبار و غرب پیش بینی می کرد ایران این جشن را نخواهد دید اما با هوشیاری کامل مردم و بیانات فرزانه رهبر انقلاب ایم تفکر با خاک یکسان شد و باید اصحاب رسانه این جشن ها را پرشورتر پوشش دهند.

اجرای بیش از 2 هزار برنامه در سطح استان همزمان با ایام الله دهه فجر

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته های بسیج و نیروهای مسلح ، 2هزار مورد در قالب 63 عنوان برنامه  در ایام الله دهه فجر از 12 لغایت 22 بهمن در تمامی شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

وی افزود:  اجرای موزیک نیروهای مسلح در مراکز استان‌ها در لحظه ورود امام راحل به میهن اسلامی را از دیگر برنامه های کمیته نیروهای مسلح طی دهه فجر امسال است وهمچنین  این گروه موزیک  رزم نواز در طول مسیرراهپیمایی 22 بهمن هم حضور خواهند داشت.

همچنین نجمی گفت: ویزیت رایگان و ارائه خدمات درمانی ، برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال و دیدار با خانواده های معزز شهدا از دیگر برنامه های کمیته  نیروهای مسلح  در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید