04:49|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1397 - 12:43
کد خبر: 11247
یادداشت:

تبدیل شهربازی ارومیه به نقطه هولناک شهری/سر مسئولان سلامت!

شهربازی ارومیه که روزگاری برای خود شکوهی داشت به مکانی ترسناک و محل تجمع حیوانات تبدیل شده است؛ باید به مسئولان و عاملان این اتفاق تلخ دست مریزاد گفته و به افتخار آنان که که نه تنها فکری به بهبود شرایط نمی‌کنند بلکه دست برتری در ایجاد محرومیت‌های بیشتر دارند کلاه از سربرداشت.
تبدیل شهربازی ارومیه به نقطه هولناک شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز؛ ارومیه کلانشهری در شمالغرب کشور که همواره  سمت و سوی پیکان نماد مظلومیت و عقب افتادگی در توسعه زیرساخت‌ها و امکانات شهری به سوی آن بوده است.

مردم و جوانان ارومیه در حد گسترده و وسیعی از نبود امکانات رفاهی جهت رفع اوقات فراغت خود رنج می‌برند. بدون شک اگر از میان جوانان و نوجوانان ارومیه‌ای تحقیقی در خصوص اماکن تفریحی این شهر به عمل آورید متوجه آن خواهید شد که این افراد مکان تفریحی به جز تفرجگاه بند نشناخته و صد البته که از مضرات آن لب به سخن باز می‌کنند.

در این میان روزگاری شهربازی ارومیه واقع در بلوار والفجر برای خود شکوه و جایگاه خاصی داشت تا اینکه به همت عجیب مسئولین این مکان به دست فراموشی سپرده شده و عطایش به لقایش بخشیده شد.

مردم ارومیه خاطرات شیرین زیادی با شهربازی ارومیه داشتند و ساعات زیادی را در کنار خانواده به خوبی و خوشی در این مجموعه سپری کرده‌اند اما حالا چه بلایی بر سر شهربازی ارومیه آمده است؟!

شهربازی به مکانی هولناک و ترسناک و محل تجمع حیوانات تبدیل شده است! باید به مسئولان و عاملان این رویداد تلخ دست مریزاد گفته و به افتخار آنان که عاملی بر رونق اعتیاد به قلیان در سطح شهر شده است کلاه از سربرداشت.

طی روزهای گذشته آمارهای دلهره آور و مایوس کننده‌ای در خصوص رتبه آذربایجان غربی در ابتلا به سرطان اعلام شد. آذربایجان غربی در سرطان ریه مردان و سرطان سیستم عصبی مردان رتبه اول را از آن خود کرده و صاحب رتبه دوم سرطان سیستم عصبی زنان کشور است که بدون شک نبود اماکن تفریحی و زیرساخت‌های مناسب یکی از دلایل این مهم است.

حال باید سرتعظیم مقابل مسئولانی فرود آورد که نه تنها فکری به بهبود شرایط نمی‌کنند بلکه دست برتری در ایجاد محرومیت‌های بیشتر دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید