00:37|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1397 - 11:49
کد خبر: 11233
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

کیفیت نامناسب آسفالت؛ دلیل آبگرفتگی معابر شهری

نامناسب بودن کیفیت آسفالت خیابان‌ها که نیاز به مرمت و به‌سازی دارد در روزهای بارانی آبگرفتگی برخی از معابر شهری از جمله زیرگذرهای سطح شهر را تشدید می‌کند.
کیفیت نامناسب آسفالت؛ دلیل آبگرفتگی معابر شهری

امیر سحابی، در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: با آغاز بارش باران روز گذشته و امروز اکیپ‌های خدماتی شهرداری ارومیه در حال برطرف کردن آبگرفتگی معابر شهری هستند.
وی با بیان اینکه اکیپ‌های خدمات شهری همزمان با شروع بارش باران در حال گشت‌زنی برای رفع مشکلات حاصل از  آبگرفتگی هستند، گفت: تاکنون آبگرفتگی کلی در شهر گزارش نشده است.
سحابی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی جزئی مربوط به دریچه های آب و فاضلاب گزارش شده است که اقدامات اساسی جهت برطرف کردن مشکل انجام شد.
وی در همین رابطه به مشکل آبگرفتگی بلوار اصلی شهرک شهریار اشاره کرد که احتمال بروز حادثه ترافیکی در این منطقه بر اثر آبگرفتگی ناشی از دریچه‌ها وجود داشت که اکیپ‌های شهرداری جهت رفع مشکل اقدامات لازم را انجام دادند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در رابطه با آبگرفتگی روگذرهای سطح شهر از جمله روگذر آیت الله مدرس، این مشکل را مربوط به نامناسب بودن شرایط آسفالت خیابان عنوان کرد که نیازمند مرمت است و در نتیجه آبگرفتگی در این خیابان را تشدید می کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید