14:33|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 07 بهمن 1397 - 12:36
کد خبر: 11227
لیگ برتر والیبال؛

جدال انتقامی دورنا مقابل شهرداری ورامین

در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم والیبال دورنا ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه از شهرداری ورامین میزبانی خواهد کرد.
جدال انتقامی دورنا مقابل شهرداری ورامین

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در یکی از حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم والیبال دورنا ارومیه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه از شهرداری ورامین میزبانی خواهد کرد.

نبرد صدر و قعر جدول رده بندی در حالی انجام خواهد شد که ورامینی‌ها در دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین در سالن گلعباسی این شهر حرمت شکنی کرده و حتی شیشه اتوبوس تیم ارومیه را شکستند.

شاگردان محمد وکیلی در دیدارهای گذشته خود تنها موفق به کسب یک پیروزی شده‌اند.

حمد وکیلی در رابطه با دیدار هفته بیست و یکم مقابل شهرداری ورامین : بازی در مقابل تیمی خواهد بود که از هفته های نخستین لیگ صدرنشین جدول بوده انجام خواهد شد خوشحالم تیم شهرداری ورامین با تمام بازیکنان و بصورت کامل برای دیدار مقابل ما به اورمیه سفر کرده است . تیم ما برای به نمایش گذاشتن یک بازی خوب در مقابل صدرنشین جدول کاملا آمده است،خوشحالم از اینکه تیم ما هیچ ترسی روانی از سایر تیم ها و نام ها ندارد و بازیکنانم شجاعانه در تمام مسابقات مقابل حریف قرار میگیرند.
وی در مورد نتیجه دیدار این هفته مقابل شهرداری ورامین افزود : در مورد اینکه چقدر در نقش بستن امتیازات روی تابلو تاثیر گذار باشیم ما با تمام قلبمان برای خوشحال کردن مردم برای تک تک امتیازات خواهیم جنگید و قول میدهیم در مقابل این تیم تسلیم نباشیم و امیدوارم تیم رقیب با تمام قوا در مقابل ما بازی کنند.
بسیار خوشحالم در مقابل بازیکنان سابق خودم و کادر فنی این تیم (آقایان رحمان محمدی راد ، داوود مقبلی و ... ) که انها نیز بازیکنان سابقم بودند دیدار خواهیم داشت .
امیدوارم بازیکنانم در مقابل صدر نشین لیگ برتر صحنه های خوبی را به نمایش بگذارند و هواداران را شاد کنند.

لازم به توضیح است این دیدار ساعت 16 امروز(یکشنبه) 7 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید