01:07|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1397 - 13:27
کد خبر: 11221
شهردار کلانشهر ارومیه:

افتتاح پروژه‌هایی به ارزش 1249 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر

پروژه هایی چون پیاده‌روسازی معابر به مساحت 48 هزار متر مربع، جدول‌گذاری معابر به طول 23 هزار متر، هدایت و دفع آب‌های سطحی در گلشهر، دیانت و مناطق 5 گانه به مساحت 8 هزار متر، آسفالت‌ریزی معابر بصورت آستر و رویه به مساحت  380 هزار متر مربع و به میزان 70 هزار تن افتتاح می‌شود.
افتتاح پروژه‌هایی به ارزش 1249 میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر

 محمد حضرت‌پور با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب سلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فراتر از مرزهای کشور گسترش یافته است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران  برای بسیاری از کشورهای جهان به عنوان ملجا و پناهگاه انسان‌های ستم دیده مطرح است .

وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی  انقلاب اسلامی  بیان کرد:  با وجود این انقلاب باشکوه همچنان دشمنان اسلام  دست از دشمنی برای این کشور برنداشته اند و سعی دارند با ورود در تمام ابعاد  زندگی ایرانی اسلامی توطئه‌های شوم خود را پیاده کنند اما این را بدانند که این توطئه‌ها با حضور مردم آگاه  خیال بیش نیست.

شهردار ارومیه با بیان اینکه دشمنان این مرز و بوم مشکل  ایدئولوژیک با ما دارند، گفت: دشمنان این مرز و بوم دوست ندارند  انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای اسلامی برود و همچنان سعی در بد جلوه دادن  آن در نقشه جهان  را دارند اما این را بدانند مردم انقلابی ایران  با وجود تمام مشکلات همچنان انقلابی هستند و می‌مانند .

حضرت‌پور با اشاره به نگاه معنوی به انقلاب اسلامی اظهار کرد:  با پیروزی انقلاب اسلامی مردم این کشور  عزت دارند، عزتی  که منجرشده است که این کشور در بین مردم جهان همچنان جایگاه بزرگ  داشته باشد .

وی در ادامه با اشاره به گشایش پروژه‌های عمرانی، خدماتی و ترافیکی شهرداری ارومیه به مناسبت ایام الله دهه فجر، یادآور شد:  در این ایام باشکوه پروژه‌هایی چون پیاده‌روسازی معابر به مساحت 48 هزار متر مربع ، جدول گذاری معابر به طول 23 هزار متر، هدایت و دفع آب های سطحی در گلشهر، دیانت و مناطق 5 گانه به مساحت 8 هزار متر، اجرای سه باب سپتیک به میزان یکهزار متر مکعب، آسفالت ریزی معابر بصورت آستر و رویه به مساحت  380 هزار متر مربع و به میزان 70 هزار تن افتتاح می شود.

حضرت پور با اشاره به افتتاح پروژه های افتتاحی شهرداری در حوزه نرم افزاری گفت: بهره برداری از فاز اول فیبر نوری، نرم افزار نقشه جامع شهر هوشمند ارومیه ، نرم افزار مانیتورینگ بک آپ، نرم افزار ستاد، نرم افزار حضور و غیاب یکپارچه، پروژه های فروش میوه، اپلیکیشن جامع، نرم افزار 137 و نرم افزار حقوقی از جمله پروژه ها در حوزه نرم افزاری است .

شهردار ارومیه احداث 9 باب شرکت مسافربری بین الملل با ظرفیت 600 متر مربع ،  احداث فضای سبز در سطح شهر و گلخانه های تولیدی حاجی پیرلو و دیگاله  با تولید رز شاخه بیده و گل آپارتمانی زینتی،   اجرای پروژه آبیاری قطره ای به طول 49 هزار و 12 متر،  احداث خیابان اتحاد و پروژه احداث صد متری رو به روی رزت به متراژ دوهزار و 500 متر مربع و احداث پل سواره رو سیلگاه طرزیلو در فاز اول، تعریض پل سواره رو جنب مسجد الزهرا(س)  را از دیگر پروژه های افتتاحی در ایام الله دهه فجر برشمرد.

وی با اشاره به برگزاری  نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی در پارک جنگلی ارومیه در ایام الله دهه فجر، تصریح کرد:   در این نمایشگاه دستاورده های چهل سالگی انقلاب در تمام ابعاد به ویژه در بخش شهری  در قالب آمارمقایسه ای با قبل از انقلاب  به عرضه نمایش گذاشته می شود و همچنین نمایشگاه  کشوری در این مضمون در اسفندماه در شهر بندر عباس  برگزار می شود.

شهردار ارومیه در پایان یکی از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی را بیان آزادانه حقوق و مطالبات  شهروندی دانست و خاطرنشان کرد:  در سایه این انقلاب با شکوه مردم آزادنه می توانند مطالبات خود را از مدیران مسئول پیگیرشوند  و به پاسخ  مطالبات برسند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید