14:53|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1397 - 10:43
کد خبر: 11210
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با باریش خبر داد:

برقراری قطار مستقیم ارومیه به مشهد در ایام نوروز

پیشنهاد برقراری قطار مستقیم ارومیه به مشهد در راستای رفاه بیشتر مسافران نوروزی ارائه شده است که در صورت اختصاص واگن، این سفر به صورت مستقیم انجام شود.
برقراری قطار مستقیم ارومیه به مشهد در ایام نوروز

شاپور ارسلانی؛ مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: پیش فروش بلیط‌های قطار تا 20 اسفندماه انجام شده است و مسافران می‌توانند برای خرید بلیط سفرهای نوروزی مراجعه کنند.
وی ادامه داد: در هفته آینده با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده ظرفیت، نوع قطار، ساعت حرکت و زمان پیش‌فروش برای پیک ایام نوروز از طریق رسانه‌ها به مسافران برای تعطیلات نوروزی اعلام می‌شود تا در اسرع وقت بتوانند خرید کنند.
ارسلانی تصریح کرد: در راستای رفاه حال مسافران آذربایجان غربی درخواست قطار مستقیم ارومیه به مشهد در ایام نوروز و همچنین افزایش تعداد قطارهای مسیر ارومیه به تهران پیشنهاد شده و تبعا بررسی‌ها در تهران صورت می‌گیرد و با توجه به تعداد، نوع و ظرفیت سالن‌ها، برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد قطارها انجام می‌شود.
این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی آماری که توسط راه آهن انجام می‌گیرد، میزان تقاضای مسافران برای سفرهای نوروزی و همچنین ظرفیت سالن‌هایی که خدمات لازم را ارائه می‌دهند امکان بیشتری برای تردد قطار مستقیم ارومیه به مشهد در تعطیلات نوروزی وجود دارد.
ارسلانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه آهن سفر ارومیه به مشهد را برای مسافران به صورت دو تیکه برنامه‌ریزی کرده است تا مسافران پس از عزیمت از ارومیه به تهران و توقف دو ساعته با قطار دیگری از تهران به مشهد اعزام شوند که در صورت اختصاص واگن این سفر به صورت مستقیم نیز انجام شود.   
مدیرکل راه آهن آذربایجان همچنین در رابطه با احداث اداره کل راه‌ آهن آذربایجان غربی گفت: با توجه به جلساتی که در هیئت مدیره و مدیرعامل راه آهن برگزار شد ساختار جدیدی برای آن مصوب شده که در صورت تایید سازمان برنامه و بودجه قابلیت اجرایی پیدا می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید