10:23|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397 - 11:35
کد خبر: 11199
شهردار کلانشهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

تکمیل شهربازی ارومیه نیازمند اعتبارات مالی جدید

بخشی از پروژه شهربازی ارومیه به اتمام رسیده و امیدواریم که اوایل سال آینده شهربازی به طور کامل تجیهز و مورد بهره برداری قرار گیرد.
تکمیل شهربازی ارومیه نیازمند اعتبارات مالی جدید

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش در رابطه با آخرین وضعیت تکمیل شهربازی ارومیه گفت: شهربازی با هدف ایجاد فضای گردشگری و توریستی در دهکده چی‌چست راه‌اندازی شد اما با توجه به مشکلات مالی که در سال 95 پیش آمد برنامه‌ریزی‌های انجام شده در موعد مقرر عملیاتی نشد.
وی با اشاره به ماهیت توریستی و تفریحی دهکده سالحی چی چست، افزود: در حال حاضر در ارومیه تنها تفرجگاه بند  برای گردش توریست وجود دارد. برهمین اساس احداث شهربازی با چشم‌انداز توسعه فضاهای تفریحی در شهر مورد توجه قرار گرفت.
حضرت‌پور معتقد است با ایجاد فضاهای تفریحی و راه‌اندازی مراکز خدماتی و رفاهی از جمله رستوران، مرکز خرید می‌توان بسترهای مناسبی برای حضور گردشگران را در این مکان فراهم کرد.  
 شهردار ارومیه در ادامه با بیان اینکه عملیاتی کردن و بهره برداری کامل از شهربازی ارومیه در ابتدا نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار بود، افزود: با وجود مشکلات مالی برخی از دستگاه‌های شهربازی را به صورت اقساطی خریداری شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: چیزی که در بحث شهربازی در بین مردم تردید ایجاد کرد خریداری دو دستگاه دست دوم برای شهربازی بود.
حضرت‌پور با بیان اینکه تا‌کنون بخشی از پروژه شهربازی ارومیه به اتمام رسیده و اظهار امیدواری کرد که اوایل سال آینده شهربازی به طور کامل تجیهز و مورد بهره برداری قرار گیرد.
شهردار ارومیه در پایان با بیان اینکه 12 دستگاه با مبلغ 17 میلیارد تومان برای تجهیز امکانات شهربازی خریداری شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 15 میلیون دلار اعتبار نیاز است که شهربازی به صورت کامل به بهره‌برداری برسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید