00:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1397 - 09:18
کد خبر: 11197
مدیرکل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

انجام طرح‌های مطالعاتی اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌های استان

38 نقطه حادثه خیز جاده‌های استان در راستای کاهش حوادث جاده‌ای و کمک به سفر ایمن مردم در آذربایجان غربی پس از پایان طرح‌های مطالعاتی اصلاح می‌شوند.
انجام طرح‌های مطالعاتی اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌های استان

ارسلان شکری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: براساس شاخص‌هایی که بخشنامه‌های کمیسیون ایمنی کشور و سازمان راهداری ارائه کرده است 44 نقطه حادثه خیز در کل جاده‌های استان شناسایی شده است.
وی ادامه داد: در تمامی این نقاط آشکارسازی و اقدمات اولیه جهت ایمنی جاده با استفاده از تابلوهای هشداردهنده و سازه های فسفری انجام شده است.
این مقام مسئول با اشاره به ضرورت توجه به نقاط حادثه خیز جاده ای در راستای کاهش حوادث جاده ای و بهره‌مندی مردم از سفر ایمن و راحت، گفت: تعداد 6 نقطه ار نقاط حادثه خیز استان از طریق اجرای طرح‌های جامع اصلاح شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طرح‌های مطالعاتی 38 نقطه حادثه خیز دیگر جاده های استان از محل اعتبارات استانی و ملی انجام و به پیمانکار واگذار شده تا به صورت جامع اصلاح شوند.
شکری، همچنین به روند تکمیل زیرساخت‌های توسعه پایانه‌های مرزی استان اشاره کرد و افزود: عملیات توسعه، تجهیز و تکمیل پایانه‌های مرزی استان در حال حاضر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان در حال انجام است که برخی از پروژه ها در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید