03:13|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1397 - 12:25
کد خبر: 11192
پیگیری پیام‌های مردمی باریش:

سدمعبر خیابان‌های ارومیه جمع‌آوری می‌شود

سدمعبر مغازه‌هایی که در خیابان عسگرآبادی با گذاشتن اجناس و کالاهای خود کنار خیابان باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان شده‌اند جمع آوری می‌شوند.
سدمعبر خیابان‌های ارومیه جمع‌آوری می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، پیام‌های مردمی رسیده به پایگاه خبری باریش نیوز از سدمعبر مغازه‌هایی در خیابان عسگرآبادی ارومیه حکایت دارد که با گذاشتن اقلام و کالاهای فروشی خود در کنار خیابان باعث اختلال در نظم شهری و همچنین سخت شدن عبور و مرور برای شهروندان می‌شوند.
سعد معبر توسط مغازه‌ها که به نوعی نظم شهری را به چالش می‌کشد و هم باعث مختل شدن نظم عبور و مرور درخیابان‌های اصلی و فرعی می شوند خیلی وقت است که به معضل مهم خیابان‌های شهر ارومیه تبدیل شده است.
گفتنی است پدیده نامبارک سدمعبر در کنار ارائه منظره نامناسب و آشفته از شهر تبعاتی همچون ایجاد مشکلات در عبور و مرور شهروندان از معابر و پیاده‌رو را با خود به همراه دارد.
امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پاسخ به سوال یکی از کاربران جهت رفع سد معبر از خیابان‌های  ارومیه اظهار کرد: در اجرای فازهای بعدی طرح سدمعبر تا پایان سال تمامی معابر شهری رفع سدمعبر می‌شوند.
وی در ادامه گفت: در خیابان عسگرآبادی صاحبان مغازه‌ها بخاری و آبگرمکن‌های فروشی خود در کنار خیابان گذاشته‌ و باعث ایجاد مشکل برای شهروندان شده‌اند، این افراد بدون شک دست فروش نیستند بلکه کسبه و صاحبان مغازه‌ها هستند.
این مقام مسئول با بیان اینکه شهرداری قصد ندارد افراد از کسب روزی حلال محروم کند، گفت: اما بدون شک اجازه نمی‌دهیم افرادی به حقوق شهروندان دیگر تعدی و تجاوز کنند و با افراد خاطی که سدمعبر داشته باشند برخورد جدی می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، در حال حاضر مرحله جمع آوری سدمعبر و شناسایی دست‌فروشان برای ساماندهی آنها در حال اجرا است و تاکنون 200 نفر از دست‌فروشان برای تشکیل پرونده، ارائه کد و اسکان در محل‌های در نظرگرفته شده شناسایی شده‌اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید