08:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1397 - 09:50
کد خبر: 11186
درپایان هفته جاری:

آذربایجان غربی افزایش نسبی دما را تجربه می‌کند

مردم شهرهای مختلف آذربایجان غربی روزهای پایانی اولین هفته از بهمن ماه امسال را با توجه به افزایش موقتی دما گرمتر از هفته گذشته تجربه می‌کنند.
 آذربایجان غربی افزایش نسبی دما را تجربه می‌کند

مهدی صابری، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی در روزهای پایانی هفته جاری پدیده غالب خاصی در سطح استان مشاهده نمی‌شود و جو شهرهای استان نسبت به هفته‌های گذشته صاف، پایدار و بدون پدیده غالب است.
وی با اشاره به استقرار امواج پایدار در استان در روزهای آخر هفته، خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها تا پایان هفته جاری منتظر پدیده و شرایط خاصی در آسمان استان نباشند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ساعت‌های پایانی آخرین روز هفته جاری و ابتدای هفته آینده سامانه بارشی در الگوهای هواشناسی مشاهده می‌شود که در صورت عدم بروز تغییرات جوی، ابتدای هفته آینده باید منتظر جو ناپایدار در استان باشیم.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه دمای اکثر شهرهای استان در هفته جاری تغییرات محسوسی نداشته اشت، اما همزمان با فعالیت سامانه بارشی در ساعت‌های پایانی هفته جاری افزایش نسبی و موقتی دما در استان مشاهده می‌شود که این افزایش دما در حدود 4 تا 6 درجه پیش‌بینی شده است.    

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید