10:24|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 01 بهمن 1397 - 14:03
کد خبر: 11184
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با باریش:

اهرم های نظارتی فساد ادارات و ارگانها قوی تر عمل کنند

در خصوص فسادهایی که در ادارات و ارگان ها صورت می گیرد باید اهرم های نظارتی فساد ادارات و ارگان ها قوی تر عمل کرد تا بتوانند از گسترده شدن این مهم جلوگیری کنند.
اهرم های نظارتی فساد ادارات و ارگان ها قوی تر عمل کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد شبستری در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز، اظهار کرد: اینکه گفته شود فساد به صورت سازمان یافته در نظام وجود دارد قابل قبول نیست چرا که مسولانی هستند که تمام قد در برابر فساد ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: در این میان هستند مسئولانی که به مسئولیت خود واقف نبوده و راه را برای ایجاد فساد در لایه های مدیریتی هموار می کنند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص راه های مبارزه با فساد در ادارات افزود: راه مبارزه با فسادی که کم و بیش در برخی ادارات و ارگان ها اتفاق می افتد مسئله نظارت است.

وی ادامه داد: مسئله نظارت و قوی عمل کردن اهرم های نظارتی تنها راه مقابله با فسادهای اداری و ارگانی است.

حجت الاسلام شبستری تصریح کرد: راه مقابله با فسادهایی که در برخی از لایه های مدیریتی صورت می گیرد نظارت از طریق قوانینی می باشد که لازم است در مجلس تصویب شود.

مسئولان عملکردهای خود را شفاف و صریح بیان کنند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: عملکردهای مسئولین از جمله حقوق های دریافتی، بودجه هایی که در اختیارشان برای انجام برخی پروژه ها قرار می گیرد شفاف سازی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم از دو بعد نظارت و شفاف سازی در راستای مبارزه با فساد ادارات وارد شویم می توانیم از رشد سریع فساد در برخی ادارات و ارگان‌ها جلوگیری کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید