11:04|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1397 - 16:03
کد خبر: 11175
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

بازاریان از شاخصه‌های مدیریت اقتصادی هر جامعه هستند

بازار و بازاری با توجه به اینکه یکی از شاخصه های مدیربت اقتصادی هر جامعه هستند از این رو دارای ارزش و الگو نیز برای جوامع هستند.
 بازاریان شاکله اصلی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز ، سردار حبیب شهسواری در همایش مشترک سازمان صنعت و معدن و تجارت و بسیج اصناف که به مناسبت نقش اصناف در چهل سالگی انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: بازاریان قدیم دارای ارزش و قداست بودند و مرسوم بود که بازاریان می گفتند آن بازاری موفق است که کرکره خود را وقتی باز می کند، مقابل مغازه خود را با آبی که وضو گرفته بشوید چرا که برکت مغازه را موجب می شد.

وی بیان کرد:  بازار و بازاری با توجه به اینکه یکی از شاخصه های  مدیربت اقتصادی هر جامعه هستند از این رو دارای ارزش و الگو نیز برای جوامع هستند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: به این دلیل می گوییم بازاریان مدیران اقتصادی جامعه هستند و در طول تاریخ هر کسی و یا جامعه ای به مشکلی ب می خورد به این قشر از صنوف متوسل می شد.

شهسواری تصریح کرد: نقش بازار و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی نسبت به دیگر مجموعه ها مهم تر و ارزشمندتر است چرا که شاکله اصلی نظام و انقلاب را تشکیل می دهند و این مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر است.

وی ادامه داد: نقش بازاریان آذربایجان‌غربی در دوران انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست و این استان حتی در دفاع مقدس هم مطرح بوده است به همین دلیل از پایه های اصلی دین داری و ولایتمداری است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید