11:58|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1397 - 15:08
کد خبر: 11164
با تأمین اعتبار لازم:

بزرگترین مرکز توانبخشی ایثارگران آذربایجان‌غربی امسال بهره‌برداری می‌شود

در صورت تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل بزرگترین مرکز توانبشخی ایثارگران و جانبازان آذربایجان غربی، امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
بزرگترین مرکز توانبخشی ایثارگران آذربایجان‌غربی امسال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش سرویس اجتماعی باریش، جانبازان و ایثارگران از جمله اقشاری هستند که تکریم مقام و حفظ کرامتشان به پاس فداکاری که در راه حفظ و حراست از میهن اسلامی در سال‌های دفاع مقدس و بعد از آن کرده‌اند، ضروری و قابل اهمیت است.
برخوداری از حداقل‌های رفاه و توجه به نیازهای جامعه ایثارگران و جانبازان در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی از الزاماتی است که برای ایجاد نشاط و شادابی برای این قشر از جامعه باید مورد توجه قرار گرد.
وجود خدمات توانبخشی و ورزشی برای بهبود و افزایش رفاه زندگی برای جانبازان و ایثارگران امری غیرقابل انکار است که در این راستا مجتمع‌های ورزشی و توانبخشی در آذربایجان غربی عهده دار ارائه این خدمات هستند.
مجید احمدپور؛ سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی امروز، (شنبه) 29 دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه بزرگترین پروژه توانبخشی جانبازان و ایثارگران استان در ارومیه برای ارائه خدمات توانبشخی به این قشر در حال ساخت است، گفت: این پروژه در حال حاضر از 78 درصد پیشرفت فیزیکی برخودار است.
وی با اشاره اینکه در صورت تامین اعتبار 5 میلیارد تومانی مورد نیاز برای تکمیل این پروژه مجتمع توانبشخی استان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، افزود: یکی از برنامه‌های آتی این موسسه نیز ارائه خدمات مربوط به پرستاری از جانبازان و ایثارگران در منزل است که از طریق موسسه انجام خواهد شد.
احمدپور، اعتبار هزینه شده برای احداث بزگترین مجمتع توانبخشی ایثاترگران و جانبازان استان را تاکنون بالغ بر 235 میلیارد ریال اعلام کرد.
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت دو کانون از شعبات موسسه در شهرهای ارومیه و مهاباد،؛ افزود: در مجموع 1300 از برنامه‌های فرهنگی این کانون‌ها در شهرهای ارومیه و مهاباد بهره‌مند شدند و همچنین 49 هزار و 810 نفر از جامعه ایثارگران و خانواده‌های  آنان به جلسه به صورت رایگان از برنامه‌های ورزشی بهره‌مند شدند.
سرپرست موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار آذربایجان غربی همچنین اضافه کرد: در راستای ارتقای کیفیت زندگی ایثارگران و جانبازان و بهره‌مندی آنان از فعالیت‌های ورزشی 2 استخر سرپوشیده و سونا در ارومیه و سردشت فعال هستند و همچنین مجموعه های ورزشی در شهرهای خوی، نقده و میاندوآب خدمات لازم را به ایثارگران در استان ارائه می‌کند.                  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید