05:48|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1397 - 12:40
کد خبر: 11161
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

پروژه تصفیه‌خانه شهرک گلمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

اعتباری بالغ‌بر 350 میلیارد ریال برای تصفیه‌خانه شهرک گلمان ارومیه هزینه شده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
پروژه تصفیه‌خانه شهرک گلمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

رسول اکبری در گفت و گو با خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز، در خصوص تصفیه‌خانه شهرک گلمان ارومیه اظهار کرد: پروژه تصفیه‌خانه شهرک گلمان با پیشرفت فیزیکی 100 درصد تا پایان سال جاری با حضور مسئولان استانی و کشوری به‌ویژه معاونین رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشرفت 100 درصدی پروژه در ردیف افتتاحی‌های دهه فجر انقلاب اسلامی بود اما  با نظر ستاد احیای دریاچه ارومیه در تهران پروژه تصفیه‌خانه شهرک گلمان ارومیه اسفندماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسدچراکه محل تأمین اعتبارات این پروژه از سوی ستاد احیا واقع در تهران تأمینمی‌شود به همین منظور زمان افتتاح و بهره‌برداری با نظر ستاد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تصریح کرد: اعتباری بالغ‌بر 350میلیارد ریال برای تصفیه‌خانه شهرک گلمان ارومیه هزینه شده که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبری ادامه داد: آب‌رسانی و جمع‌آوری فاضلاب در واحدهای مسکن مهر، اولویت این شرکت در شهرهای مختلف استان است و حتی در صورت اختصاص نیافتن بودجه نیز در این خصوص اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید