09:15|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 28 دی 1397 - 16:35
کد خبر: 11154
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان با قاچاقچیان دام برخورد قانونی داشته باشند

قاچاق دام یکی از مباحث اصلی است که در آذربایجان‌غربی رخ می دهد به همین منظور مسئولان باید برخورد قانونی لازم را داشته باشند.
مسئولان با قاچاقچیان دام برخورد قانونی داشته باشند

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به بحث قاچاق دام اظهار کرد: آذربایجان‌غربی بدلیل مرزی بودن با بحث قاچاق دام روبرو است که نسبت به این مسئله مسئولان و مردم باید دقت نظر داشته و با قاچاقچیان دام ها برخورد قانونی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بیان کرد: در راستای رونق تولید و اشتغال جوانان ایرانی باید از کالاهایی که در داخل تولید می شوند حمایت کرد چرا که این حمایت سد راهی برای قاچاق کالا است.

امام جمعه ارومیه افزود: هر چقدر از کالاهایی که در داخل تولید می شوند حمایت کنیم اشتغال جوان ایرانی را تضمین می کنیم.

وی در خصوص دستگیری خبرنگار پرس تی وی تصریح کرد: دستگیری خبرنگار پرس تی وی توسط آمریکایی ها نشان از نبود منطق کافی آمریکایی ها می باشد چرا که خود را طلایه دار و مهد حقوق بشر و دموکراسی می دانند.

حجت‌الاسلام قریشی ادامه داد: آمریکایی ها با توجه به ادعاهای پوچی که نسبت به قدرت و مدیریت در دنیا دارند ولی توانایی مدیریت ندارند و از داخل به سمت اضمحلال می روند.
وی در پایان به لزوم توجه جشن های دهه فجر که با ایام فاطمیه مصادف شده است، تاکید کرد: بدلیل تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر و جشن های انقلاب باید مسئولان دقت نظر کافی در برگزاری مراسمات این ایام داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید