03:52|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 27 دی 1397 - 10:46
کد خبر: 11147
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با باریش :

ورزشگاه 15 هزارنفری ارومیه امسال به بهره‌برداری می‌رسد

ورزشگاه 15 هزارنفری ارومیه مقررشده که در سال 97 به اتمام برسد از همین رو به‌عنوان یکی از طرح‌های چهل سالگی انقلاب در کشور مطرح است.
سطح فضاهای ورزشی بانوان پایین است

عبدالله چمن گلی در گفت و گو با  خبرنگار سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته مقررشده که ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه در سال 97 به اتمام برسد  از همین رو این پروژه به عنوان یکی از طرح های چهل سالگی انقلاب اسلامی در کشور مطرح است  که مراحل پایانی پروژه طی می شود.

وی در خصوص پروژه 5 هزار نفری سلماس بیان کرد: پروژه 5 هزار نفری سلماس نیمه دوم سال 98 به مرحله بهره برداری می رسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: پروژه 5 هزار نفری خوی با توجه به اینکه ظرفیت و پتانسیل مناسبی را این شهرستان دارد در انتظار مناقصه هستیم تا بتوانیم شروع به کار کنیم.

وی در خصوص تمامی پروژه های شهری و روستایی تصریح کرد: هیچ پروژه ای در سطح شهر و روستای استان وجود ندارد که غیر فعال باشند بلکه بر عکس تمامی پروژه های شهری و روستایی  هستند چرا که به سر انجام رسانیدن این پروژه ها همت تمامی مسئولان را می طلبد .

چمن گلی افزود: سرانه فضای ورزشی بانوان با توجه به اینکه در سطح پایینی قرار دارد اما با این حال هیچ گونه مشکل خاصی نداشته ایم .

وی ادامه داد: با هماهنگی هیئات ورزشی با توجه به اینکه سالن ورزشی مختص بانوان وجود ندارد در زمان برگزاری مسابقات مهم سالن ها و ورزشگاه ها در اختیار بانوان قرار می گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید