08:41|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 26 دی 1397 - 11:33
کد خبر: 11137
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش خبرداد:

احداث و تجهیز 13 مدرسه، دستاورد سفر معاون وزیر آموزش‌وپرورش

در سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از 13 پروژه مدارس شهری و روستایی ارومیه بازدید به عمل آمد و برای هرکدام از پروژه‌ها به‌تناسب نیازشان قول احداث، تجهیز و نوسازی از سوی معاون آموزش‌وپرورش داده شد.
احداث و تجهیز 13 مدارس ارومیه، دستاورد سفر معاون وزیر آموزش‌وپرورش

هادی بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، در خصوص سفر معاون وزیر آموزش‌وپرورش به ارومیه اظهار کرد: با توجه به سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی که کمتر از استاندارد کشوری است لذا برنامه‌ای جهت حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش که رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز است، در ارومیه ترتیب داده شد.

وی افزود: در سفر «مهراله رخشانی مهر» به ارومیه از 13 پروژه مدارس شهری و روستایی ارومیه بازدید به عمل آمد و قول مساعد برای احداث، تجهیز و مقام سازی پروژه‌های فوق داده شد.

بهادری تصریح کرد: احداث، نوسازی و ساماندهی مدارس مسئله مهمی به شمار می‌رود لذا در تلاش هستیم تا مشکلات این بخش را حل کنیم و با توجه به اینکه بخش اسلام‌آباد ارومیه با کمبود فضای آموزشی روبه است لذا در گام اول از این مدرسه بازدید شد.

بهادری افزود: قول اتمام مدرسه نیمه‌تمام در روستای ریحان‌آباد، مدرسه روستای «کولق» نوشین شهر، شهر قوشچی، روستای قولنجی و روستای چنقرالوی یکان نیز بازدید به عمل آمد که امیدواریم کلنگ زنی ،احداث مدرسه و اتمام مدارس نیمه‌تمام  به‌تناسب نیاز هر منطقه به‌سرعت انجام شود. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید