15:15|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 25 دی 1397 - 09:39
کد خبر: 11128
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

دانستن مشکلات مردم توسط مسئولان کاری پیش نمی‌برد

مسئولان همه متوجه وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه هستند اما این متوجه بودن کاری را به‌پیش نمی‌برد و باید برای حل‌وفصل این مشکلات اقدام عملی مناسبی صورت پذیرد.
دانستن مشکلات مردم توسط مسئولان کاری پیش نمی‌برد

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد شبستری در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز؛ در خصوص تورم و گرانی اظهار کرد: مسئله گرانی و تورم امری است که در جامعه محسوس بوده و از عوامل متعددی چون نوسانات قیمت ارز، بی‌انصافی برخی از تولیدکنندگان که سعی درفروش اجناس خود توسط واسطه‌ها دارند نشأت می‌گیرد که این امر سبب به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای زندگانی مردم شده است.

وی بیان کرد: همچنین عدم نظارت کافی دستگاه‌های مسئول بر روند افزایش قیمت‌ها و همچنین وجود مسائل خارجی و حتی داخلی نیز در به وجود آمدن این تورم و گرانی بی تأثیر نبوده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: عمده مشکلات اقتصادی و گرانی بی‌رویه که در جامعه حاکم است ناشی از برخی مسائل داخلی است که برای حل این مشکلات کفایت لازم متأسفانه مشاهده نشده است.

 

وی ادامه داد: مسئولان همه متوجه وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در جامعه هستند اما این متوجه بودن کاری را به‌پیش نمی‌برد و باید برای حل‌وفصل  این مشکلات  اقدام عملی مناسبی صورت بپذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین  شبستری  تصریح کرد: مسئولان و متولیان امور اقتصادی در جامعه می‌توانند با استفاده از نکته نظرات کارشناسان مجرب در امور اقتصادی با این افزایش‌های بی‌رویه قیمت‌ها مقابله کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم همه مشکلات موجود اقتصادی و معیشتی که زندگی مردم را نیز تحت تأثیر قرارداده اما مردم بهانه به‌دست مردم نخواهند داد و با حضور پرشور خود درصحنه دفاع از تمامیت نظام و انقلاب تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید