16:25|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 24 دی 1397 - 11:52
کد خبر: 11123
رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

نبود اعتبار کافی سبب بروز مشکل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه

سال گذشته قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس منعقد شده بود که از این تعداد تاکنون 14 دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد اما به دلیل نبود اعتبار و عدم همکاری از سوی دولت، در ورود اتوبوس‌های جدید به چرخه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه دچار مشکل شده‌ایم.
نبود اعتبار کافی سبب بروز مشکل در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه

«مهدی مژدهی فرد» در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون رنگ آمیزی تمامی ایستگاه‌های اتوبوس، در نقاط مختلف شهر آغار و اجرا شده است.
وی افزود: در راستای ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس حدود 60 در صد از صندلی‌های ایستگاه‌ها در سطح شهر نوسازی شده و در ادامه تعدادی دیگر نیز در دست پیگیری می‌باشد و در صورت تهیه صندلی جدید و جایگزینی آن با صندلی‌های قدیمی و تخریب شده، اجرای این طرح تداوم خواهد داشت.
مژدهی‌فر با اشاره به رعایت حقوق شهروندی افزود: مراقبت از وسایل عمومی در شهر نیازمند فرهنگ سازی است و شهروندان نیز باید در قبال نگهداری و مراقبت از ناوگان حمل و نقل عمومی با دستگاه‌های مربوطه مشارکت داشته باشند تا شاهد چهره نامناسب شهر به سبب تخریب اموال عمومی نباشیم.
وی ادامه داد: در قالب برنامه‌ای که جهت یکسان سازی ایستگاه‌های اتوبوس و مدرنیته کردن آنها در نظر داشته‌ایم با مشکلات مالی و افزایش قیمت مواجه شده و به سبب نبود درآمد و اعتبارات کافی سازمان شهرداری، تاکنون نتوانسته‌ایم در مسیر ایجاد و راه اندازی ایستگاه‌های یکسان و مدرن در سطح شهر قدم برداریم.
مژدهی‌فر در ادامه تصریح کرد: سال گذشته قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس منعقد شده بود که از این تعداد تاکنون 14 دستگاه به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شد اما به دلیل نبود اعتبار و عدم همکاری از سوی دولت، در ورود اتوبوس‌های جدید به چرخه حمل و نقل عمومی شهر ارومیه دچار مشکل شده‌ایم.
وی اظهار کرد: افزایش قیمت خودرو نیز در این زمینه دخیل بوده البته قرار داد پابرجا و  در دست پیگیری است که امیدواریم سال آینده 20 الی 30 دستگاه دیگر نیز به چرخه ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید