12:06|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 24 دی 1397 - 10:07
کد خبر: 11119
هفته هجدهم لیگ‌برتر والیبال:

کسب اولین پیروزی دورنا قعرجدولی/شهرداری ارومیه به همنام ورامینی خود باخت

تیم والیبال دورنا ارومیه در هفته هجدهم والیبال لیگ‌برتر کشور اولین پیروزی خود در این فصل را مقابل حریف خود شهرداری گنبد به ثبت رساند.
شهرداری ارومیه به همنام ورامینی خود باخت

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، نمایندگان ارومیه به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.
شهرداری ارومیه در دیداری سخت و خارج از خانه در ورامین به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت که در ست اول و دوم با نتایج مشابه 25 بر 21 مغلوب حریف قدرتمند خود شد.
شاگردان شهنازی در شروع ست سوم به خود آمده و توانستند در امتیازات از رقیب خود پیشی بگیرند و در نهایت با نتیجه 25 بر 21 بر رقیب خود فائق آمدند؛ شروع ست حساس چهارم با پیشی گرفتن شاگردان شهنازی در امتیازات همراه شد، اما با توجه تجربه کم ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، بار دیگر از رقیب خود عقب افتاده و این بار با نتیجه 25 بر 22 مقابل رقیب خود شکست را پذیرا شد تا در مجموع مسابقه با برتری 3 بر یک شهرداری ورامین به اتمام برسد.
شهرداری ارومیه با ثبت سیزدهمین شکست خود همچنان در رتبه یازدهم جدول به سر می‌برد.
دورنا دیگر نماینده ارومیه در دیداری مهیج و زیبا و توانست حریف خود شهرداری گنبد را با نتیجه 3 بر صفر از پیش روی برداشته و اولین برد شیرین خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال کشور به ثبت برساند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید