05:02|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 23 دی 1397 - 13:03
کد خبر: 11115
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی عنوان کرد:

90درصد ظرفیت بیمارستان امام‌رضا برای بیمه‌شدگان استفاده می‌شود

90 درصد ظرفیت خدمات درمانی بیمارستان امام‌رضا ارومیه برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
90درصد ظرفیت بیمارستان امام‌رضا برای بیمه‌شدگان استفاده می‌شود

صادق اسمعیل زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با بیان اینکه مرکز درمانی امام‌رضا ارومیه در حال حاضر تنها بیمارستان ملکی تامین اجتماعی استان است، اظهار کرد: در راستای توسعه خدمات درمانی بیمارستان امام‌رضا، مجوز نصب دستگاه‌های سی تی اسکن، سنگ شکن و ام آر آی از جمله خدماتی است که در سال‌های اخیر به مجموعه خدمات این مرکز درمانی اضافه شده است.
وی همچنین از افزایش اتاق‌های جراحی بیمارستان امام‌رضا ارومیه خبر داد و افزود: در حال حاضر 7 اتاق عمل برای ارائه خدمات به بیماران در این مرکز درمانی فعال هستند.   
این مسئول با اشاره به توسعه خدمات درمانی در بخش CCU خاطرنشان کرد: در بخش ICU نیز 10 تخت به مجموع تخت‌های حاضر اضافه شده است.
اسمعیل زاده ادامه داد: نزدیک به 4 میلیارد تومان برای ارتقای هتلینگ بیمارستان امام‌رضا ارومیه هزینه شده است تا با توجه به حجم بالای مراجعین به این مرکز درمانی بتوانیم خدمات با کیفیت بهتری برای مردم ارائه دهیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی، اضافه کرد: پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام‌رضا ارومیه در محوطه این مرکز درمانی احداث و تجهیز شده است که در دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا امکان دسترسی بیماران به خدمات ویزیت سرپایی، آندوسکوپی، سیستوسکوپی و کلینیک‌های زنان، مامایی و تحت‌نظر آسان‌تر میسر شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید