11:27|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 23 دی 1397 - 12:50
کد خبر: 11114
فرماندار سردشت در گفت‌وگو با باریش:

بازارچه مرزی «کیله سردشت» نقش مهمی در رونق اقتصادی استان دارد

بازارچه مرزی کیله سردشت نقش مهمی در رونق اقتصادی استان دارد ولی متاسفانه با کمبودهایی نیز مواجه هستیم که امیدواریم با همت و نگاه ویژه مسئولین مربوطه در کشور و استان، پیشرفت عمرانی و تجاری این مرز مهم در استان را شاهد باشیم.
بازارچه مرزی کیله سردشت نقش مهمی در رونق اقتصادی استان دارد

نژاد جهانی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای 5 پایانه مرزی است اظهار کرد: مرز کیله سردشت یکی از مرزهای مهم استان به شمار می‌رود که در جنوب استان در مجاورت کشورعراق واقع شده و از ظرفیت و اهمیت بسیار بالایی در تبادلات تجاری با کشور عراق دارا است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مرز کیله در سال جاری عملکرد خوبی را در جهت صادرات داشته از این رو مردم این منطقه، تقویت و رسیدگی بیش از پیش به این مرز و شهر سردشت را خواستار شده‌اند.
جهانی افزود: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای که وجود دارد اعتبار ویژه‌ای نیز برای حصارکشی و ساماندهی محوطه پایانه مرزی در دستور کار قرار گرفته است.
فرماندار سردشت در پایان اظهارات خود تصریح کرد: با اشاره به کمبودهایی که در این مرز وجود دارد امیدواریم با همت و نگاه ویژه مسئولین مربوطه در کشور و استان، پیشرفت عمرانی و تجاری این مرز مهم در استان را شاهد باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید