12:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 22 دی 1397 - 10:55
کد خبر: 11104
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

گزارش گرانفروشی تنها با ارائه مستند امکان پذیر است

هر شکایتی از سوی مردم از فروشندگان به دلایل مختلف از جمله گرانفروشی، فقط با ارائه مستند امکان پذیر است و در صورت صحت شواهد از سوی کارشناسان و بازرسان، با متخلفین برخورد خواهد شد.
گزارش گرانفروشی تنها با ارائه مستند امکان پذیر است

محمد اقوامی با حضور در پایگاه خبری باریش نیوز، در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع قانونی می‌باشد و وظیفه آن رسیدگی به تخلفات، صدور حکم و اجرای حکم در خصوص پرونده‌های تشکیل شده است.
وی به بازرسی در سطح بازار اشاره و افزود: بازرسی در بازار زیر مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف می‌باشد و در برخی از گشت‌های نظارتی سازمان تعزیرات حکومتی نیز به صورت مشترک همکاری می‌کند.
اقوامی به ارائه فاکتور در حین گزارش تخلفی تأکید کرد و افزود: در بحث گزارش تخلفات، هر شکایتی از سوی مردم از فروشندگان به دلایل مختلف از جمله گرانفروشی، فقط با ارائه مستند امکان پذیر است و در صورت صحت شواهد از سوی  کارشناسان و بازرسان، با متخلفین برخورد خواهد شد.
وی در ادامه تشریح کرد: گرانی و گرانفروشی دو مقوله جدا از هم می‌باشد، لذا سازمان تعزیرات حکومتی وظیفه دارد با گرانفروشان برخورد و به تخلفاتشان رسیدگی کند.
اقوامی افزود: بحث گرانی مقوله دیگری است و بر اساس یک پروسه قانونی گرانی روی می‌دهد؛ بنابراین باید در این زمینه دقت کرد.
وی اضافه کرد: افراد در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی می‌توانند با شماره تماس124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و شماره تماس 135 سازمان تعزیرات حکومتی تماس و تخلف را اطلاع دهند. 
مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در بین سازمان‌های کل کشور با توجه به رسیدگی به پرونده‌ها در مدت زمان 9 روز، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید