21:12|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1397 - 12:06
کد خبر: 11100
مدیرکل اداره آموزش و پرورش آذربایجان غربی مطرح کرد:

حال عمومی دانش آموزان شهرستان میاندوآب مطلوب است

9 دانش آموز میاندوآبی بعد از ظهر روز چهارشنبه 19 دی ماه با احتمال مسمومیت در اورژانس بیمارستان شهید عباسی بستری شدند که وضعیت فعلی آنان کاملا مطلوب و از بیمارستان ترخیص شدند. 
حال عمومی دانش آموزان شهرستان میاندوآب مطلوب است

ابراهیم محمدی مدیرکل اداره آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: 9 دانش آموز میاندوآبی بعد از ظهر روز چهارشنبه 19 دی ماه با احتمال مسمومیت در اورژانس بیمارستان شهید عباسی بستری شدند که وضعیت فعلی آنان کاملا مطلوب و از بیمارستان ترخیص شدند. 
محمدی با بیان اینکه موضوع و علت این اتفاق فعلا مشخص نیست افزود: سیستم گرمایشی این مدرسه استاندارد بوده و از پکیج استفاده می شود و دلیل مشخصی برای این موضوع وجود ندارد. 
وی بیان کرد: دانش آموزان مقطع ابتدایی مدرسه سوگلی تپه میاندوآب در نمازخانه این مدرسه بودند که بعد از رجوع به کلاس اعلام حالت تهوع کرده اند که بلافاصله جهت بررسی سلامت آنان به بیمارستان منتقل شدند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: طبق اعلام کادر بیمارستانی و بر اساس نتایج آزمایش های انجام شده مورد خاصی تا کنون درباره آنان گزارش نشده است اما برای اطمینان بیشتر از سلامتی  کامل  تا 24 ساعت طبق نظریه پزشک معالج تحت نظر قرار گرفتند که امروز صبح پنج شنبه 20 دی بعد از اطمینان از سلامت کامل آنها از بیمارستان ترخیص شدند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید