04:00|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 20 دی 1397 - 11:56
کد خبر: 11099
باریش گزارش می‌دهد:

بازار داغ شایعات مجازی در آذربایجان غربی

آخرین روز هفته جاری بازار داغ شایعه تغییرات مدیران کل، روابط عمومی ادارات، سازمان‌ها و حتی مدیران برخی از رسانه‌ها در آذربایجان غربی قوت گرفته است.
بازار داغ شایعات مجازی در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس سیاسی باریش، شایعه تغییر مدیران بالاخره در آخرین روز هفته به قدری قوت گرفته است که برخی‌ها سعی دارند از این سیر تغییرات بی‌نصیب نشوند و هرجور شده از آن به نفع منافع و مقاصد خود بهره ببرند و در این امر تا جایی پیش رفته‌اند که افراد خود را گزینه احتمالی تکیه زدن بر کرسی‌های خالی معرفی می‌کنند.
با آنکه هنوز صحت و سقم این تغییرات از سوی هیچ منبع رسمی مورد تأیید یا رد قرار نگرفته است ولی گمانه زنی‌ها از احتمال تغییر مدیرکل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی و برخی رسانه‌های دیگر خبر می‌دهد که البته باید منتظر شد و دید تا چه حد شایعه این تغییرات به واقعیت نزدیک می‌شود.    
قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در مسئولیت‌های کشوری جزیبات طرح آن در سال 95 به تصویب رسید و شهریور ماه امسال توسط رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.
در روزهای اخیر نیز زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر برخی مدیران بازنشسته در ادارات و سازمان‌های کل استان به گوش می‌رسد که کورسوی امید برای اجرای شدن قانون منع بکارگیری بازنشستگان و فراهم شدن زمینه‌ها برای روی کار آمدن مدیران جوان و مجرب را روشن کرد.

مدیرکل جهادکشاورزی آذربایجان غربی از جمله مدیرانی است که به سبب ابلاغ قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در آستانه چهل سالگی مدیریت خود باید منصب را تحویل دهد .
از جهادکشاورزی استان که بگذریم جعفرصادق اسکندری، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی دومین مدیری است که با اجرای این قانون باید صندلی مدیرکلی را تحویل داده و از این سازمان خداحافظی کند.

رفتن مدیران کل جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی جزو گزینه های قطعی است که قرار است تودیع و معارفه مدیران جدید به زودی برگزار شود .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید