14:33|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 دی 1397 - 11:44
کد خبر: 11090
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

کولاک در محورهای جنوبی استان/تردد در جاده‌های مواصلاتی جریان دارد

با وجود بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی به خصوص در جاده‌های جنوب استان تردد در این جاده‌ها به طور عادی جریان دارد.
کولاک در محورهای جنوبی استان

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با اشاره به آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری در جاده های استان اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف در تمامی محورهای جنوب استان وجود دارد.
وی با اشاره به آغاز بارش برف در محورهای مهاباد، تکاب، شاهین دژ از ساعات اولیه امروز، گفت: شدت بارش برف در محورهای جنوب استان باعث بروز کولاک در این جاده ها شده است.
شکری با تاکید بر اینکه مسافران تا حدامکان از مسافرت‌های غیرضرور اجتناب کنند، گفت: تردد در تمام مسیرهای مواصلاتی استان برقرار است اما رعایت نکات ایمنی برای داشتن سفر ایمن الزامی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همچنین خاطرنشان کرد: در گردنه‌های استان مشکلی برای تردد وسایل نقلیه وجود ندارد اما رانندگان حتما تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند و در صورت اجبار به انجام سفر به همراه داشتن الزامات جزئی و وسایل گرم را فراموش نکنند تا درصورت توقف در جادهها حداقل بتوانند از امکانات همراه خود استفاده کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید