10:48|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 19 دی 1397 - 10:24
کد خبر: 11087
لیگ‌برتر والیبال کشور:

والیبالیست‌های ارومیه به مصاف حریفان می‌روند

تیم‌های والیبال شهرداری و دورنا دو نماینده ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های لیگ‌برتر کشور امروز برای کسب امتیاز برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
والیبالیست‌های ارومیه به مصاف حریفان می‌روند

به گزارش سرویس ورزشی باریش، در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال کشور این هفته والیبالیست‌های ارومیه برای کسب امتیاز مقابل حریفان خود به میدان می‌روند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در هفته شانزدهم با قرعه استراحت روبرو شده بود امروز در مصافی حساس مقابل تیم کاله مازندران قرار می‌گیرد تا برد شیرین خود در هفته پانزدهم لیگ‌برتر را دوباره تکرار کند.
شاگردان ناصر شهنازی که اکنون در رده یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارند در نیم فصل دوم با تغییراتی که در به کارگیری بازیکنان جدید به وجود آمد توانستند یک برد شیرین را مقابل حریف خود شهرداری گنبد به ثبت رسانده و یازده امتیازی شوند.
گفتنی است؛ در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال شایان شاهسوند دریافت‌کننده تیم پیکان تهران و بازیکن ملی پوش تیم ملی جوانان کشور به صورت قرضی تا نیم فصل به شهرداری ارومیه پیوسته است.
 داوران اول و دوم بازی بین دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران مرتضی اکرمی، اسماعیل رزقی، ناظر داوری احمد، دامغانی‌نژاد و ناظر سازمان لیگ، حمید حق‌بین معرفی شده‌اند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه ساعت 16 عصر امروز (چهارشنبه) 19 دی ماه در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه به مصاف مهمان خود کاله مازندران می‌رود و دورنا دومین نماینده ارومیه‌ای حاضر در رقابت‌های لیگ برتر نیز امروز در شانزدهمین بازی خود برابر پیکان تهران قرار خواهد گرفت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید