18:58|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 15 دی 1397 - 12:27
کد خبر: 11067
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

پیشرفت فیزیکی 55 درصدی فاز اول کمربندی دوم ارومیه

فاز اول کمربندی دوم ارومیه که عملیات اجرایی آن از سال گذشته با هدف کاهش بار ترافیک شهری آغاز شده است در حال حاضر 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
پیشرفت فیزیکی 55 درصدی فاز اول کمربندی دوم ارومیه

محمدرضا علیزاده امامزاده، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، با بیان اینکه هدف اصلی از طراحی و اجرای عملیاتی کمربندی دوم ارومیه کاهش بار ترافیک شهری است، تسهیل دسترسی به نقاط مختلف شهر را از جمله اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در حاضر فاز اول کمربندی دوم ارومیه از 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و فاز دوم آن غیر از تیرهای برق و ترانس‌های فشارقوی موجود در طرح در عمل نیاز به آزادسازی بیشتری ندارد و فاز سوم در حال مطالعه است.
علیزاده ادامه داد: فاز چهارم و پنجم کمربندی ارومیه که شامل اتصال شهر از طریق جاده سنتو به جاده سرو می‌باشد به دلیل اینکه خازج از محدوده شهری قرار دارد فعلا موضوعیت ندارند و ممکن است عملیات اجرایی آن با همکاری سازمانهای مربوطه انجام شود اما مقدمات اجرایی فازهای دوم و سوم در حال انجام است.
وی در ادامه یادآور شد: در کمیسون بودجه سال بعد پروژه‌های عمرانی شهری نیز مبلغ 5 هزار میلیارد برای اتمام این پروژه مصوب شده است.
رئیس شورای شهر ارومیه، تصریح کرد: این بودجه برای ترمیم اعتبار فاز اول و شروع اجرایی شدن فاز دوم با آزادسازی اراضی و برداشتن تیرهای چراغ برق موجود در محدوده طرح مصوب و در نظر گرفته شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید