09:57|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 15 دی 1397 - 10:03
کد خبر: 11064
امام جمعه میاندوآب در گفت‌و‌گو با باریش مطرح کرد:

اهتمام به جذب سرمایه‌گذار مؤلفه پیشرفت آذربایجان غربی است

لازمه توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اهتمام به عزم سرمایه‌گذار و تقویت بخش‌های تولیدی و کشاورزی استان برپایه دانش روز است.
اهتمام به جذب سرمایه‌گذار مؤلفه پیشرفت آذربایجان غربی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده، ‌امام جمعه میاندوآب درگفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش، با اشاره به ظرفیت‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی گفت: این استان علیرغم مرزی بودن ازامنیت کامل برخوردار است.
وی تصریح کرد: با برطرف‌ شدن انگ‌ امنیتی‌ با پیروزی ‌انقلاب‌ اسلامی ‌مانعی‌ درجهت ‌خدمات ‌دولتی در راستای پیشرفت استان‌  وجود ندارد.
حسن زاده با اشاره به روند مطلوب توسعه شهرستانهای آذربایجان غربی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برخلاف تصور برخی ها هم مرز بودن با سیار کشورها می‌تواند برای شهرهای استان مزیت خوبی جهت جذب گردشگر و سرمایه‌گذار خارجی باشد. 
امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون آذربایجان غربی در شاخص‌های مختلف توسعه‌ای در سال‌های اخیر، خاطر نشان کرد: این استان‌ ‌ یکی‌ از امن ترین‌ استان‌های کشور است که امروزه شاهد پیشرفت ‌روزافزون‌ این استان مرزی هستیم.
وی‌ در ادامه‌ بحث‌های‌ خود افزود: اگر آذربایجان‌غربی‌‌ از لحاظ‌ اقتصادی‌ جزء استان‌های‌ برتر نیست‌ دلیل ‌آن‌ را باید مربوط به کم‌کاری‌ مسئولین‌ دانست، با همکاری مسئولان زیربط‌ می‌توان این منطقه ‌را در جهت‌ اهداف بلند مدت اقتصادی پیش برد. ‌
امام جمعه میاندوآب، یادآور شد لازمه توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اهتمام به عزم سرمایه گذار و تقویت بخش‌های تولیدی و کشاورزی استان برپایه دانش روز است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید