17:18|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 15 دی 1397 - 09:58
کد خبر: 11063
هواشناسی:

میزبانی دوباره آذربایجان غربی از برف و باران

از روز( یکشنبه 16 دی ماه)، سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد که تا روز چهارشنبه در اکثر مناطق استان به صورت متناوب فعال بوده و شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
میزبانی دوباره آذربایجان غربی از برف و باران

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته مه صبحگاهی پدیده قالب در استان بود که صبح امروز باعث شد محور دید در ارومیه به کم‌تر از هزار متر برسد.
وی با اشاره به اینکه امروز پدیده خاصی را در استان شاهد نخواهیم بود افزود: از روز( یکشنبه 16 دی ماه)، سامانه جدید بارشی وارد استان خواهد شد که تا روز چهارشنبه نیز در اکثر مناطق استان به صورت متناوب فعال بوده و شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
اشتاد در ادامه با اشاره به وضعیت دمایی آب و هوای استان تشریح کرد: در 24 ساعت گذشته اشنویه با 11 درجه زیر صفر سردترین و بوکان با 8 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: دمای هوای ارومیه ما بین ( 5- ) و ( 1- ) درجه در حال تغییر بود و برای دو روز آینده افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و لازم به ذکر است برای اواخر هفته جاری نیز افت محسوس دما پیش‌بینی شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید