07:18|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 14 دی 1397 - 15:35
کد خبر: 11061
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

مسئولان باید شبانه‌روزی تلاش کرده و گرانی را مهار کنند/مجلس و دولت در تقسیم بودجه کشور عدالت را رعایت کنند

عمده ترین مسئله اقتصادی و گرانی در کشور بحث مدیریت است لذا مسئولین باید شبانه روزی فعالیت تلاش کرده تا گرانی را در کشور کنترل کنند.
مجلس و دولت باید در تقسیم بودجه کشور عدالت را رعایت کنند

به گزارش سرویس سیاسی باریش حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه، با بیان و تاکید بر رعایت تقوا و پرهیز از محرمات الهی اشاره و اظهار کرد: پرداخت زکات و خمس در اسلام از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است لذا هر کس وجوهات مال خود را در این دنیا پرداخت نکند در روز قیامت دچار عذاب الهی خواهد شد و در دنیا نیز از برکات الهی محروم خواهد ماند.
قریشی در ادامه افزود: مسلمانان باید به فکر هم نوعان خود باشند و با انفاق در راه اسلام به  فقرا و نیازمندان کمک کنند.
امام جمعه ارومیه ضمن قدردانی از هم استانی ها جهت شرکت در حماسه نهم دیماه اضافه کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی باز هم با حضور با شکوه خود در گردهمایی نهم دی ماه به دشمنان  نشان دادند که با وجود فشار و تحریم باز هم پای آرمان‌های انقلابی خود خواهند ماند و با بیداری و هوشیاری به دشمنان اجازه نمی‌دهند به کشورشان غلبه کند.
وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دبیرکل جنبش جهان اسلام ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری پیروزی فقط با  مقاومت در برابر ظلم مییسر می‌شود در این صورت اگر مسلمانان در برابر زور گویی دشمنان ایستادگی کنند دشمن عقب نشینی کرده و پیروزی محقق خواهد شد و ملت ایران نیز هر قدر در برابر دشمن بایستند به همان اندازه پیشرفت خواهند کرد.
قریشی افزود: با وجود شرایط بد اقتصادی حاکم بر کشور ، مسئولان باید بیش از پیش عزمشان را راسخ کرده و مسئله گرانی را در کشور حل کنند.
وی اظهار داشت: در شرایط کنونی قشر ضعیف جامعه به سختی زندگی خود را میگذرانند بنابراین باید در این شرایط دست نیازمندان را بگیریم و نگذاریم که در شرایط سخت به سر ببرند.
امان جمعه ارومیه با تأکید بر همت و تلاش مسئولان در راستای ساماندهی وضعیت اقتصادی در کشور تشریح کرد: عمده ترین مسئله اقتصادی و گرانی در کشور بحث مدیریت است لذا مسئولین باید شبانه روزی فعالیت کنند تا گرانی را در کشور کنترل کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه به بحث تصویب لایحه بودجه کشور نیز اشاره کرد و افزود: مجلس و دولت باید در تقسیم بودجه کشور عدالت را رعایت کرده و با جدیت تمام به وظایف خود عمل کنند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید