05:48|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1397 - 13:57
کد خبر: 11059

افتتاح شعبه بانک صادرات همزمان با آغاز به کار تورک مال ارومیه

شعبه تورک مال بانک صادرات آذربایجان غربی همزمان با افتتاح این مرکز خرید بزرگ در ارومیه آغاز به کار کرد.
افتتاح شعبه بانک صادرات همزمان با آغاز به کار تورک مال ارومیه

به گزارش سرویس اقتصادی باریش، علیزاده، مدیرعامل تورک مال ارومیه، در آیین افتتاحییه شعبه بانک صادرات در این مرکز تجاری، گفت: پروژه تورک مال دارای سه طبقه پارکینگ با طرفیت یک‌هزار خودرو است در پارکینگ این پروژه خدماتی مانند خشکشویی، کارواش، آرایشگاه و خیاطی برای رفاه حال مراجعه کنندگان به مرکز خرید ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: طراحی این پروژه از بازارچه‌های سنتی قدیمی ایران الگوبرداری شده و طبقه‌بندی بازارهای فروش اجناس نیز از بازارهای روز قدیمی عصر صفویه الگوگیری شده است تا مردم در مراجعه دسترسی آسان و سریعتری به کالاهای مورد نظر خود داشته باشند.

 


علیزاده گفت: مطالعه اجرایی اولیه مرکز خریدهای بزرگ اساسا 500 سال پیش در ایران آغاز شده است ولی متاسفانه در عملیاتی شدن آن کشورهای دیگر به خصوص کشورهای اروپایی پیشی گرفته‌اند.
مدیرعامل تورک مال ارومیه، افزود: تورک مال ارومیه نخستین مرکز خرید بزرگ مورد بهره‌برداری در آذربایجان غربی است که در نوع خود سومین مرکز خرید بزرگ استاندارد در سطح کشور است که به‌طور رسمی 27 دی ماه جاری فعالیت تجاری و اقتصادی خود را شروع می‌کند.
 عیلزاده در ادامه با بیان اینکه در طبقات همکف این پروژه تجاری در حال حاضر شعبه بانک صادرات، هایپرمارکت، مدیا مارکت و فروشگاه‌های لوکس برند داخلی و خارجی دایر شده و آماده خدمات‌رسانی برای شهروندان است.        
وی با بیان اینکه راه‌اندازی شهربازی و سینما از دیگر بخش‌های متمایز در پروژه تورک مال ارومیه است، شهر، تالار و مبله کودک، آتلیه تاریخی و فرهنگی، آتلیه ویژه کودکان، تالارهای بزرگ و رستوران‌های مختلف را از دیگر بخش‌های این پروژه عنوان کرد.
علیزاده ادامه داد: در آینده نزدیک پروژه‌های تجاری با مبلغ سرمایه‌گذاری بیش از 400 میلیارد تومان در شهر ارومیه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
حسن زاهدنژاد، معاون اعتبار و بازاریابی بانک صادرات آذربایجان غربی، در این مراسم با بیان اینکه بانک صادرات بزرگترین با خصوصی با داشتن بیش از 23 هزار شعبه در سراسر کشور است، افزود: در حال حاضر 57 شعبه و بیش از 700 نیروی اجرایی در آذربایجان غربی عهده دار ارائه خدمات برتر بانکی هستند.

 


وی ادامه داد: بانک صادرات آذربایجان غربی با 30 هزار میلیارد ریال منابع و 23 هزار میلیارد ریال مصارف می‌توان گفت یکی از بهترین بانکها است که اکنون آزمون خود را به خوبی پس داده است. 
وی افزود: در دو سال گذشته در استان 10 هزار میلیارد ریال مصارف هزینه شده است که در نوع خود بی‌نظیر است که در عمل به مولدشدن بنگاه‌های اقتصادی راکد و ضعیف شده است.
وی با بیان اینکه در دو سال گذشته بانک صادرات توانسته رضایت مشتری را به عنوان یک برند بانکداری معتبر در استان کسب کند، گفت: امروز پروژه تورک مال به عنوان یکی از برندهای مطرح در ارومیه است و افتتاح شعبه این پروژه بتواند سرآغاز همکاری‌ها و تعاملات سازنده دیگر در آینده باشد.
 معاون اعتبار و بازاریابی بانک صادرات آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: افتتاح و راه‌اندازی مراکز خرید بزرگ در ارومیه می‌توان زمینه را برای حضور برندهای مطرح داخلی و جهانی در استان فراهم کنند و همین امر زمینه را برای توسعه رونق اقتصادی اذربایجان غربی فراهم می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید