04:22|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 دی 1397 - 10:08
کد خبر: 11054
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

برف‌گیر شدن جاده‌های مواصلاتی استان/رانندگان بدون زنجیر چرخ تردد نکنند

رانندگان بدون داشتن زنجیر چرخ و تجیهزات زمستانی در جاده‌ها به خصوص جاده‌های کوهستانی تردد نکنند و حدالامکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
رانندگان بدون زنجیر چرخ تردد نکنند

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با اعلام این خبر گفت: تمام مسیرهای مواصلاتی استان باز است ولی تردد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.
وی با اشاره به شدت بارش برف در جاده‌ها به ویژه مسیرهای مواصلاتی برون شهری جنوب استان، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جاده‌های استان به ویژه در شهرهای جنوبی استان شاهد بارش شدید برف هستند.
این مقام مسئول اضافه کرد: اکیپ‌های راهداری استان از ساعت 5 صبح امروز که بارش‌های شدت و قوت بیشتری گرفته است، برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های برون‌شهری را آغاز کرده‌اند.
شکری ادامه داد: گرچه تمام راه‌های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد ولی توصیه می‌شود رانندگان بدون داشتن زنجیر چرخ و تجیهزات زمستانی در جاده‌ها به خصوص جاده‌های کوهستانی تردد نکنند و حدالامکان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، در پایان تصریح کرد: کسانی که قصد تردد در جاده‌های برون شهری استان را دارند حتما قبل از آغاز سفر با شماره 141 از وضعیت جاده‌های مواصلاتی مطلع شوند و برای سفر لازم است تمهیدات زمستانی از سوی مردم جدی گرفته شود.    

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید