12:09|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1397 - 14:03
کد خبر: 11040
مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تعمیرات یا حوادث دلیل اصلی قطعی برق در برخی مناطق ارومیه است

وقوع حادثه و یا انجام تعمیرات جهت نگهداری، توسعه و یا بروزرسانی تجهیزات برق‌رسانی دلیل اصلی قطعی‌های برق در برخی مناطق ارومیه عنوان شده است
تعمیرات یا حوادث دلیل اصلی قطعی برق در برخی مناطق ارومیه است

اکبر حسن‌بگلو، مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش، با بیان این مطلب گفت:  وقوع حادثه و یا انجام تعمیرات جهت نگهداری از تجهیزات برق‌رسانی دلیل اصلی قطعی‌های برق در برخی مناطق ارومیه است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 130 اکیپ تعمیرات جهت به‌روز نگهداشتن تجهیزات برق‌رسانی درکل استان فعال هستند و برای تعمیرات حتما باید برق قطع شود تا پرسنل بتوانند عملیات تعمیرات را انجام دهند.
حسن‌بگلو تشریح کرد: طبق قانون خاموشی‌های زیر دو ساعت تنها برای مشترکین حساس تعریف شده اطلاع‌رسانی قبلی می‌شود و اگر خاموشی بیش از یک ساعت باشد حتما تعمیرات در حال انجام است.
این مقام مسئول افزود: در شهرستان ارومیه 24 اکیپ تعمیرات به صورت شبانه‌روزی کار انجام تعمیرات، بازسازی و توسعه تجهیزات برق را انجام می‌دهد که این امر مستلزم قطی برق در برخی مناطق است.
مدیرکل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، با تاکید بر این که تامین برق در داخل محدوده شهری مربوط به این اداره است، اضافه کرد: اکیپ های تعمیراتی برق برای اینکه خدمات بهتری در طول سال برای مشترکین ارائه دهند در تمام روزهای کاری فعال هستند.
حسن‌بگلو خاطرنشان کرد: مشترکین حساس می‌تواند با مراجعه به اتفاقات برق استان شماره همراه خود را در اختیار سامانه اطلاع‌رسانی قرار دهند تا در صورت انجام تعمیرات در منطقه خاموشی‌ها از طریق پیامک برای آنها اطلاع‌رسانی شود.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید