08:48|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1397 - 12:16
کد خبر: 11037
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح زمستانه جاده‎ای آماده خدمات رسانی می‌باشند

بیش از 68 پایگاه ثابت و سیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه ماشین آلات سنگین در جاده‌ها به صورت شبانه روزی حضور دارند همچنین  22 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر نیز با حضورامدادگران با تجربه در کنار سایر سازمان‌های مربوطه درجاده‌ها مستقر می‌باشند.
تمامی دستگاه‌های اجرایی در طرح زمستانه جاده‎ای آماده خدمات رسانی می‌باشند

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آغاز طرح زمستانه جاده‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه فصل زمستان آغاز شده است طرح زمستانه جاده‌ای از 22 آذرماه آغاز شده و تا 22 اسفند ماه ادامه دارد.
وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان، از جمله سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس و پلیس راه استان شبانه روزی در جاده‌ها مشغول به فعالیت و خدمات رسانی می‌باشند.
جعفری ادامه داد: بیش از 68 پایگاه ثابت و سیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه ماشین آلات سنگین در جاده‌ها به صورت شبانه روزی حضور دارند همچنین 22 پایگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر نیز با حضور امدادگران با تجربه در کنار سایر دستگاه‌های مربوطه درجاده‌ها مستقر می‌باشند.
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی در پایان اضافه کرد: به تمامی مسافران جاده‌ای توصیه می‌شود پیش از تردد در جاده‌ها نکات ایمنی را رعایت کنند همچنین قبل از مسافرت از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند و در صورت تردد در مسیرهای کوهستانی و برف گیر حتما از زنجیر چرخ استفاده کرده و از تکمیل بودن تجهیزات خودرو اطمینان حاصل نمایند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید