09:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 دی 1397 - 21:34
کد خبر: 11033
ناصر شهنازی در گفت‌و‌گو با باریش:

برد امروز می‌تواند زمینه‌ساز بهبود والیبال ارومیه در لیگ امسال باشد

پیروزی امروز شهرداری ارومیه مقابل همنام گنبدی خود می‌تواند زمینه را برای کسب بردهای بیشتر و بهبود شرایط والیبال ارومیه در رقابت‌های لیگ برتر امسال باشد.
برد امروز می‌تواند زمینه‌ساز بهبود والیبال ارومیه در لیگ امسال باشد

ناصر شهنازی، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با سرویس ورزشی باریش، با ابراز خرسندی از بازی امروز بازیکنان خود مقابل حریف گنبدی، اظهار کرد: آنالیز تیم در بازی امروز بسیار مطلوب بود و با بررسی نقاط ضعف و قوت توانستیم امتیاز این رقابت را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه با تغییراتی که در نیم‌فصل دوم در به‌کارگیری بازیکنان جدید در تیم صورت گرفته است، می‌توان به کسب بردهای بیشتر امیدوار بود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اصلی که در بازی امروز به دنبال آن بودیم سربلندی در بین هواداران با کسب برد و نتیجه بهتر بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.
شهنازی ادامه داد: هواداران با توجه به تغییرات و خریدهای جدید برای تیم و بازی مطلوب در مقابل پیکان تهران در بازی امروز توقع برد از تیم والیبال شهرداری ارومیه داشتند.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که برد امروز مقابل شهرداری گنبد زمینه را برای کسب بردهای بیشتر و بهتر شدن شرایط والیبال ارومیه در لیگ برتر فراهم کند و مردم مانند گذشته با شور و شوق مضاعف برای تشویق و حمایت از تیم خود در سالن حضور پیدا کنند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه به خاطر باخت‌های قبلی شرمنده هواداران هستیم، در پاسخ به تغییر تاکتیکی بازیکنان در ست دوم، اضافه کرد: نتیجه در بازی والیبال غیرقابل پیش‌بینی است و زیبایی والیبال به همین اتفاقات است. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید